Jump to content

Recommended Posts

Posted

http://portal.sectumsempra.se/kong/anders.jpghttp://portal.sectumsempra.se/kong/nisse.jpghttp://portal.sectumsempra.se/kong/pl.jpg

En kortfilm som vi spelade in idag då vi hade lite tråkigt. Vi hade inget manus och kom på saker under tiden, handlingen är inget att hänga i granen men jag tycker att den blev rolig med ljudeffekterna. :)

114 mb .rar och .avi (04:10) kräver XviD

Posted

Mannemoviemaker, jag tror att folk har förståt att det inte finns någon länk så du behöver inte posta två svar med en minuts mellanrum för att påpeka det.

Posted

Eftersom det var så kul att leta efter den så har jag faktiskt sett filmen nu :)

Önskar jag aldrig hade hittat den ;)

Nej men ärligt, jag tror inte ni vill ha ärlig kritik på det här eftersom det bara verkar vara gjort på skoj, för tja, ingenting funkar, ingenting är roligt, förmodligen bara för er som gjorde den.

Posted

Jag tycker nemo utryckte sig ganska bra. Men vad är det för klipp, det är svart lite för läge för att jag ska kunna sita still på en stol utan att flygga där ifrån. Men det var säkert kul för er som gjorde den, och er närmaste bekantskap.

Men ni ska nog inte räkna denna film som en merit.

Posted

[citat=Mannemoviemaker]klyftiga pojkar som lägger upp länkar till filmerna... :) SMART! :P[/citat]

" Varning! Varning!

Läsande av ovanstående inlägg kan ge biverkningar tex. skakningar i bakre gärnhalva. Detta pga. otroligt smarta svar och inlägg av en skribent vid namn Mannemoviemaker. Vi tar inget ansvar av biverkningar av läsning....

Varning! Varning!"

betrakta ordformen "gärnhalva"....lär dig stava innan du påpekar att andra inte är smarta.

Posted

[citat=Mannemoviemaker] Varning! Varning!

Läsande av ovanstående inlägg kan ge biverkningar tex. skakningar i bakre gärnhalva. Detta pga. otroligt smarta svar och inlägg av en skribent vid namn Mannemoviemaker. Vi tar inget ansvar av biverkningar av läsning....

Varning! Varning![/citat]

"tex." stavas t.ex.

"gärnhalva" stavas hjärnhalva

"pga" stavas p.g.a.

"Vi tar inget ansvar av biverkningar av läsning...." är så äckligt felformulerat så jag spyr

nog ägt om detta... tankar filmen nu, förväntar mig inga större underverk men...

Posted

[citat=virvelvinden][citat=Mannemoviemaker] Varning! Varning!

Varning! Varning![/citat]

"tex." stavas t.ex.

"gärnhalva" stavas hjärnhalva

"pga" stavas p.g.a.

"Vi tar inget ansvar av biverkningar av läsning...." är så äckligt felformulerat så jag spyr

nog ägt om detta... tankar filmen nu, förväntar mig inga större underverk men...[/citat]

...och egennamn (som Virvelvinden) ska börja med stor bokstav, och meningar (som den här till exempel) ska ej börja med "och".

Det var då fan vad folk i den här tråden gillar att tracka ner på andra.