karatekid Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 NU kan ni inte missa chansen, gå in på piratebay.se , sök på "utflykten" och tanka filmen med ens. En skräckfilm vi gjorde i skolan, den är grymt bra och bör ej missas. gör ni det så kommer ni att ångra er. skynda er då. länk http://www.piratebay.se/torrents-details.php?id=3329954 (notera att skatepunk är för idioter) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Länka till .torrent-filen eller lägg upp filmen på putfile.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 (notera att skatepunk är för idioter) Jag älskar dig för den meningen! Ska kolla filmen! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grahnbarr Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Den var riktigt bra, hoppade allt till en del gånger =) verkar som att ni hade väldigt kul när ni gjorde den Sen var väll kanske klippningen och ljudet lite halvtaskig men vad gör väll det. Bra jobbat föresten vart fick ni tag på musiken, skräckfilmsmusiken altså?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketri Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Visst har ni tagit det korta ljudet i början när filmens namn visas från "New Noise" av Refused!?!?! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatekid Posted May 21, 2005 Author Share Posted May 21, 2005 haha, nä nog fick inte refused va me i denna film... dom e la döda? skräckmusiken har vi snott från lite olika filmer...men d va ganska svårt att få tag i nåt som passade så vi klippte ihop lite olika vi hittade... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 hörde allt "the rock" musiken komma in lite snabbt där;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Trots att filmning och klippning var ganska kass måste jag säga att den var underhållande! :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e93mw Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Jag tycker att det är lite synd att ni inte löpte hela linan ut, dvs gjorde en film som är till för att skrämmas utan en massa trams. Den inledande drömscenen är ju RIKTIGT bra och man blir rätt besviken när det fortsätter med en rad scener som bara är till för att visa att det här är Grabbarna Grus, Järngänget, som ska ut på landet och bara vara karlar i största allmänhet. Karaktären "Flickan" är riktigt läskig och hade ni försökt hålla er till en viss stil på filmen så hade den blivit riktigt bra. Lycka till med nästa alster! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Jaha, noll personer som delar ut. Går det inte lägga upp filmen för nerladddning istället? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Ja lägg upp den på sprocket eller nån annanstans! Finns ingen som delar ut ju. Vill se. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 De som inte får ner filmen kan ju alltid lägga till mig på msn så kan jag skicka den då jag lyckades få ner den för ett par dagar sen :) butcherofbagdad@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Föresten vad har du emot skatepunk? Det är ju skitbra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatekid Posted May 24, 2005 Author Share Posted May 24, 2005 Jag ska fixa seedare omedelbart! Fixat, ladda ner den nu era lata. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Suger ju verkligen att lägga den som bit torrent, det går ju inte att ladda ner... lägg den någon annanstans i stället.. Här vill man ju se! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts