Jump to content

Recommended Posts

Posted

Då var det snart dags igen för ännu en jul och vi på Voodoo Film skulle vilja önska våra kära medlemmar en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Vilka filmprylar önskar ni få i era julklappar?

Posted

Tackdesamma!

En ny hårddisk väntar nog i ett av paketen skulle jag gissa. Välbehövt! Med lite tur även ett hjälplån till ny kamera.

Sen få man väl hoppas på en biocheck så man får ytterligare en motivation att hasa sig ner till mörkret och se "Eternal sunshine...". Att det inte skett än är skandal! Får väl bli nyårslöftet antar jag... =)

Lite fler filmbloggar skulle inte vara fel under den virituella julgranen.

Annars är det att skänka bort julklappspengar till välgörenhet som gäller!

Posted

God Jul

Jag önskar mig fred på jorden. :)

Och så önskar jag mig dvd filmer, jag vill spräcka 300 gränsen. Shit jag får ångest när jag tänker på alla pengar jag gjort av med på dvd.........så nu får andra köpa några åt mig :)

Jungfrukällan vill jag ha och den tredje kurosawa boxen skulle sitta fint.

Ha de bra alla ni där ute.

Posted

Jag önskar mej en jul utan samtal på jouren, och en wacom ritplatta. Sen önskar jag mej att Ernst får vinterkräksjuka och att arne får rycka in.

Mvh/Ronnie

Posted

God Jul allihopa!

Jag önskar mig en ny mikrofon som jag är i stort behov av :)

Annars är det bara att julen är vit och det inte blir som förra julen då halva släkten hamnade på sjukhuset på julafton :(

Posted

God Jul!

Jag önskar mig: En tv, Ett ljus,Två kr, 50 kr, En penna, en strumpa, en annan

strumpa, 51 strumpor, Två halva bord, En trasig ballong, Ett rum fyllt me mäjonäs, Ett trasigt fönster.

Hehe! Nu skoja jag....eller?

Jag önskar mig: Fred på jorden, Ingen mer fattigdom och en kammra till varje

männska på jorden =)

Posted

God Jul på er!

Jag önskar mig fem Canon XL1s (eller nåt bättre, ge förslag tomten!), ett bluescreenrum stort som naturhistoriska rksmuséet, något bra redigeringsprogram, ett bra filmteam och david fincher och tim burton som mina personliga regiassistenter. En budget på det. Tack på förhand.

Posted

God jul alla! *stor julkram*

Jag har önskat mig en ny mick, fast det händer nog inte, alla kamera prylar är ju så satans dyra..om jag ska komplitera i den här takten så är nog inte DV formatet längre giltigt det år jag är färdig =)

Posted

Träffa Tomten och få med honom i en film, en snällare film än Bad Santa. Han kanske skulle kunna vara en karatemästare som söker livets gåta eller kanske skulle han vara som en fåraherde, fast med renar istället... äh...

Önskar alla får ett friskt och lyckligt liv! (individuellt vad som är lycka)