PontusAlbrecht Postad 24 maj 2010 Postad 24 maj 2010 Hej alla glada filmisar. Vi har spelat in en kortfilm som heter Johans Förvandling som just nu ligger i post fasen som vi satsar att få ut till gbg i vinter. Vi har klippt ihop en teaser till den och det skulle vara kul att få lite feedback från er! En trailer är också på gång med lite mer avslöjande om handlingen för er som vill veta mera :) I länken finner ni teasern och lite allmän info om filmens produktion. http://www.sackarias.com/?page_id=143 Om ni har några frågor är det bara att köra på så svarar jag så fort jag kan! Tack ska ni ha! Ps. Ifall inte länken skulle fungera kan ni hitta den här också: http://www.youtube.com/watch?v=cEmqJssc7dY 0 Citera
Tomtebo Postad 24 maj 2010 Postad 24 maj 2010 Såg bra ut :) vill gärna se mer utav den, så bra jobbat! 0 Citera
PontusAlbrecht Postad 25 maj 2010 Författare Postad 25 maj 2010 Kul att höra, jag postar så snart en uppdaterad version finns! 0 Citera
Film smurfen Postad 27 maj 2010 Postad 27 maj 2010 Oj tjena.. Håller med Tomtebo, det såg riktigt bra ut. :) Verkar spännande, posta på du för det här var riktigt intressant :p 0 Citera
movielover13 Postad 6 juni 2010 Postad 6 juni 2010 Riktigt bra teaser! Ser verkligen fram emot att få se filmen! 0 Citera
Mega99 Postad 7 juni 2010 Postad 7 juni 2010 Såg riktigt snyggt ut. Gillar fotot även om färgkorrigeringen inte är hundra på precis alla ställen. Snyggt use av "Pro Score" också. Jag blev faktiskt lockad att se den färdiga filmen =) Skulle gärna hört mer teknisk bakgrundsfakta. 0 Citera
PontusAlbrecht Postad 7 juni 2010 Författare Postad 7 juni 2010 Kul att höra att alla vill se den, verkligen! Angående grading (färg korrigering) så är det ni ser i teasern inte final. Jag sitter just nu med gradingen så oroa er inte =) Det kommer se ok ut sen. Musiken är också bara temp, men tackar, jag tycker också att proscores gjorde sitt jobb. Jag kommer uppdatera hemsidan med mera info om filmen snart, är det något speciellt du skulle vilja veta mer om Mega99? Det är svårt att komma på vad folk vill veta så lite feedback på det skulle vara uppskattat, alla andra är förstås välkomna att tycka till också! 0 Citera
Mega99 Postad 7 juni 2010 Postad 7 juni 2010 jag tycker också att proscores gjorde sitt jobb. Absolut, det var så fint i synk med videon att jag inte ens märkte att det var Pro Scores först halvvägs igenom. Jag kommer uppdatera hemsidan med mera info om filmen snart, är det något speciellt du skulle vilja veta mer om Mega99? Nu missade jag helt att det fanns en hemsida :D 0 Citera
movielover13 Postad 12 juni 2010 Postad 12 juni 2010 Hej alla glada filmisar. Vi har spelat in en kortfilm som heter Johans Förvandling som just nu ligger i post fasen som vi satsar att få ut till gbg i vinter. En trailer är också på gång med lite mer avslöjande om handlingen för er som vill veta mera :) http://www.youtube.com/watch?v=cEmqJssc7dY Tycker inte du ska lägga ner tid på en trailer då teasern är så pass bra! Lägg den tiden på att finslipa filmen istället. 0 Citera
PontusAlbrecht Postad 21 juni 2010 Författare Postad 21 juni 2010 Det är nog en bra tanke, det blir förmodligen så. Men om jag känner mig inspirerad och har tid över så blir det nog ändå en trailer =) Tycker inte du ska lägga ner tid på en trailer då teasern är så pass bra! Lägg den tiden på att finslipa filmen istället. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.