Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
ah, ännu en bortskrämd från voodoo för gott....

Tro mig, så lätt blir vi inte av med NotNap.

Filmen hade okej foto men innehållet..... "Sög bortom beskrivning".

Postad

vore intressant att se en mer genomarbetad produktion. Det som du håller på med är ju mest improviserat trams. Funkar ett par gånger som en kul grej. Men i längden blir det ganska tjatigt.

Fast om du tycker det är din grej, och att det funkar så får du väl köra på det. Men ingen på detta forum blir speciellt imponerad. Vare sig av manus, foto eller vfx.

Good luck to you.

Postad
vore intressant att se en mer genomarbetad produktion. Det som du håller på med är ju mest improviserat trams. Funkar ett par gånger som en kul grej. Men i längden blir det ganska tjatigt.

Fast om du tycker det är din grej, och att det funkar så får du väl köra på det. Men ingen på detta forum blir speciellt imponerad. Vare sig av manus, foto eller vfx.

Good luck to you.

the sad truth

Postad

Det som snurrar i mitt huvud är: varför bidra till en diskussion till ett klipp ni tycker illa om?

Låt det sjunka ner i soppberget istället. Ni gör ju bara så att fler ser detta klipp.

Jag tänker inte kommentera klippet och därför är detta opassande. Men för tusan! Tänk ett steg längre.

Postad
Det som snurrar i mitt huvud är: varför bidra till en diskussion till ett klipp ni tycker illa om?

Låt det sjunka ner i soppberget istället. Ni gör ju bara så att fler ser detta klipp.

Jag tänker inte kommentera klippet och därför är detta opassande. Men för tusan! Tänk ett steg längre.

Därför att det hör till god Voodoo-tradition att trams får massor av uppmärksamhet och seriösa grejer får nästan ingen. Lite som i verkliga livet med andra ord.

Postad
när jag är i eran ålder så gör jag så mycket bättre film än ni någonsin drömt om.....

Och när jag var i din ålder gjorde jag bättre filmer än vad du någonsin kommer kunna drömma om att göra.

• 2 veckor senare...
Postad

Alltså, det är väl en sak att göra små skitfilmer som denna. Har kanske gjort ett tiotal såna här skräp filmer, men jag har då inte lagt ut dom på internet, utan bara gjort dom för att pröva någon effekt eller dylikt. Nää, ska man visa upp något, så ska det vara välgjort.

edit:stavning

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...