Jokop Postad 30 juli 2008 Postad 30 juli 2008 En kort kortfilm jag gjorde åt min bror faktiskt. Kan tyvärr inte avslöja något med bilder och liknande utan bäst vore om ni tog er tid, 16 sekunder, och såg filmen. Vänta... det är väl mer en animation. Mer åt det hållet i alla fall. Nu vet väl inte jag hur man länkar på ett snyggt sätt men här är en länk till filmen: http://www.youtube.com/watch?v=s4vKM_ebwVI Titta gärna! Tack! 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 31 juli 2008 Postad 31 juli 2008 en bild på en ananas går ju alltid hem öpp öpp...! det är en bild på bananer oxå. i övrigt var den hmm... lite udda Abbe 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 augusti 2008 Postad 5 augusti 2008 den var ju inte särskilt bra alls ehm... ananas? bananas? kul kul... NOT 0 Citera
Jokop Postad 6 augusti 2008 Författare Postad 6 augusti 2008 ok, vad var det du inte gillade? 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 augusti 2008 Postad 7 augusti 2008 ok, vad var det du inte gillade? om du menar mig så menar jag att det inte är så mycket till film, snarare två bilder på frukt... 0 Citera
Jokop Postad 7 augusti 2008 Författare Postad 7 augusti 2008 Nene, det stämmer. Men den kanske gav nåt mer än bara två bilder. Har du någon gång förut insett att ananas bara genom att sätta ett B framför omvandlas till Bananas? Det är självklart inget svårt att räkna ut men jag tror de flesta inte slagits av den tanken. 0 Citera
peterfilm.se Postad 7 augusti 2008 Postad 7 augusti 2008 helt brilljant. plus att du hann få med 2 sekunders svart ruta i slutet. 0 Citera
ODDNAME Postad 7 augusti 2008 Postad 7 augusti 2008 Måste erkänna att jag avskyr den. Värdelöst, här funkar inte konstruktiv kritik, utan bara kritik. 0 Citera
Team_fagott Postad 7 augusti 2008 Postad 7 augusti 2008 helt brilljant. plus att du hann få med 2 sekunders svart ruta i slutet. Tror den hade fungerat bättre om hela filmen var en lång svartruta. Mer suggestivt. 0 Citera
Synthmon Postad 7 augusti 2008 Postad 7 augusti 2008 Tror den hade fungerat bättre om hela filmen var en lång svartruta. Mer suggestivt. Ja, haha, det hade ju fan varit coolt! 0 Citera
Jokop Postad 7 augusti 2008 Författare Postad 7 augusti 2008 Måste erkänna att jag avskyr den. Värdelöst, här funkar inte konstruktiv kritik, utan bara kritik. Hehe ok. Helt obegripligt för mig hur man kan avsky något som detta dock. Även om man inte tycker den är det minsta kul eller fyndig alls förstår jag inte vad för något i den som skulle kunna ge upphov till avsky. 0 Citera
Martin Öberg Postad 8 augusti 2008 Postad 8 augusti 2008 Två bilder från google och en fade... Trollvarning dessutom ;) 0 Citera
Jokop Postad 8 augusti 2008 Författare Postad 8 augusti 2008 Por que? trollvarning? Vad innebär detta? 0 Citera
bassbucket Postad 9 augusti 2008 Postad 9 augusti 2008 fast heter inte ananas pineapple på engleska, eftersom det står bananas..då blir det ju inte lika kul. inte bara en fruktmix utan... 0 Citera
Martin Öberg Postad 9 augusti 2008 Postad 9 augusti 2008 Por que? trollvarning? Vad innebär detta? http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll 0 Citera
Jokop Postad 10 augusti 2008 Författare Postad 10 augusti 2008 Ok, då har du missuppfattat alltihop. Vore väl annars ett konstigt sätt att reta andra på över internet i ett forum. 0 Citera
Jokop Postad 10 augusti 2008 Författare Postad 10 augusti 2008 fast heter inte ananas pineapple på engleska, eftersom det står bananas..då blir det ju inte lika kul. inte bara en fruktmix utan... Ja, det visste jag. Nej, det kanske man tycker inte är lika kul, eller så är det ännu konstigare att de två frukterna heter så lika när bara den ena heter samma på engelska som svenska (bortsett från ett S). 0 Citera
Team_fagott Postad 10 augusti 2008 Postad 10 augusti 2008 Kan vi inte komma övernns om att sluta bumpa skittrådar nu? Det finns massor av filmare här på forumet som lägger ner massor av energi på sina filmer som kan behöva ett par ordentliga skopor konstruktiv kritik. Väldigt få av dem trådarna har 24 inlägg. 0 Citera
Martin Öberg Postad 10 augusti 2008 Postad 10 augusti 2008 Mmm håller med Team faggot, jag ska iallafall sluta från och med detta inlägg. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.