Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En kort kortfilm jag gjorde åt min bror faktiskt. Kan tyvärr inte avslöja något med bilder och liknande utan bäst vore om ni tog er tid, 16 sekunder, och såg filmen.

Vänta... det är väl mer en animation. Mer åt det hållet i alla fall.

Nu vet väl inte jag hur man länkar på ett snyggt sätt men här är en länk till filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=s4vKM_ebwVI

Titta gärna!

Tack!

Postad

Nene, det stämmer. Men den kanske gav nåt mer än bara två bilder. Har du någon gång förut insett att ananas bara genom att sätta ett B framför omvandlas till Bananas? Det är självklart inget svårt att räkna ut men jag tror de flesta inte slagits av den tanken.

Postad
Måste erkänna att jag avskyr den. Värdelöst, här funkar inte konstruktiv kritik, utan

bara kritik.

Hehe ok. Helt obegripligt för mig hur man kan avsky något som detta dock. Även om man inte tycker den är det minsta kul eller fyndig alls förstår jag inte vad för något i den som skulle kunna ge upphov till avsky.

Postad
fast heter inte ananas pineapple på engleska, eftersom det står bananas..då blir det ju inte lika kul. inte bara en fruktmix utan...

Ja, det visste jag. Nej, det kanske man tycker inte är lika kul, eller så är det ännu konstigare att de två frukterna heter så lika när bara den ena heter samma på engelska som svenska (bortsett från ett S).

Postad

Kan vi inte komma övernns om att sluta bumpa skittrådar nu? Det finns massor av filmare här på forumet som lägger ner massor av energi på sina filmer som kan behöva ett par ordentliga skopor konstruktiv kritik. Väldigt få av dem trådarna har 24 inlägg.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...