Jokop Postad 10 augusti 2008 Författare Postad 10 augusti 2008 Kan vi inte komma övernns om att sluta bumpa skittrådar nu? Det finns massor av filmare här på forumet som lägger ner massor av energi på sina filmer som kan behöva ett par ordentliga skopor konstruktiv kritik. Väldigt få av dem trådarna har 24 inlägg. Ni gör såklart som ni vill, men ni får inte tror att jag är en oseriös filmskapare för att jag gjort en kort animation med en liten ordvits. 0 Citera
fossen Postad 11 augusti 2008 Postad 11 augusti 2008 erhm...Den var lite...speciell.... Inte så jätte kul, öbergs däremot, :D. Dock lite knepigt att säga att man avskyr din film. 0 Citera
Film smurfen Postad 19 augusti 2008 Postad 19 augusti 2008 Kort animation? Sån där slänger man ihop på kanske en minut om inte mindre.. tycker inte det såg så välarbetat ut. Sorry men man måste ju vara ärlig. :) 0 Citera
Jokop Postad 19 augusti 2008 Författare Postad 19 augusti 2008 Javisst, det gick väldigt snabbt att göra denna. Det var dock inte främst animationen jag ville visa upp utan själva ordvitsen. 0 Citera
Mega99 Postad 19 augusti 2008 Postad 19 augusti 2008 Javisst, det gick väldigt snabbt att göra denna. Det var dock inte främst animationen jag ville visa upp utan själva ordvitsen. Hmm, jag är ledsen att behöva meddela det här, men du är på VoodooFILM.org, inte http://www.skrattnet.se. 0 Citera
Film smurfen Postad 19 augusti 2008 Postad 19 augusti 2008 Javisst, det gick väldigt snabbt att göra denna. Det var dock inte främst animationen jag ville visa upp utan själva ordvitsen. Det hade vart roligare om vitsarna visades i en längre version, som en kortfilm eller nåt lite mer film aktigt.. Det är skillnad på film och bildspel. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.