Gå till innehåll

Får hoppas The Dark Knight blir bra nudå...


Eibon

Recommended Posts

Trodde att det var ett skämt först då jag såg det men... gissar på självmord och att filmen kommer slå alla rekord hur dålig den än må vara samt att Heath kan nog få kult status ala River Phoenix. Trist, gillade honom. Bilderna från Dark Knight ser bra ut och jag minns att jag tyckte att Heath lät som en bra skådis att göra rollen och att han skulle komma stort.

Länk till kommentar
Share on other sites

ja... publik kommer det ju bli ändå... Men... Om detta är ännu ett steg i viral advertisement strategin så vetefan vad jag ska säga...

 

lite roligt ändå att det står i CNN-artikeln att hans sista roll blev den i Bob Dylan-filmen... när Dark Knight inte har premiär i staterna förrän i sommar... post-prod tar sin tid I guess...

Länk till kommentar
Share on other sites

Så himla tragiskt. Läste att han varit deprimerad en längre tid. Verkligen knäppt att han inte kunde få hjälp (av en eller annan anledning).

 

Hade stora förväntningar på hans fortsatta rollprestationer. Han var så jäkla bra i Brokeback, och ser väldigt bra ut som Jokern...

 

Ett barn har förlorat sin pappa dessutom.

 

Rest In Peace.

Länk till kommentar
Share on other sites

Sitter vid datorn, med MSN igång. Saker känns OK, även om dagen i mångt och mycket sugit. En av de konversationerna som jag haft ett tag gör lätet "nytt meddelande skrivet", jag ser efter vad som står och saker snurrar till. Tanken går tillbaka flera år till då nyheten att Britney och Justin skulle ha dött i en bilolycka. Det här måste ha varit samma sak, fast på ett annat sätt.

 

Heath Ledger kan ju inte ha dött. Han hade för mycket kvar att göra som skådespelare. Hans dotter hade för mycket pappa kvar att överleva och sådant här händer inte någon som är lika gammal som min bror. Även om jag vet att jag inte borde gråta så gör jag det, jag får ju för fan gråta till de mest banala filmer. Så jag gråter.

Länk till kommentar
Share on other sites

Heath Ledger kan ju inte ha dött. Han hade för mycket kvar att göra som skådespelare. Hans dotter hade för mycket pappa kvar att överleva och sådant här händer inte någon som är lika gammal som min bror.

jag kan bara säga att det inte är så ovanligt som man tror. Jag känner själv över en handfull självmords-försök, större delen var yngre än mig (22). Den som lyckades var fyrbarnspappa och starkt religös... inget sådant förvånar mig längre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Verkligen tråkigt. Jag är glad att de lyckades filma klart dark knight innan det hände iaf, på trailern ser det ut som Heath lyckats riktigt jävla bra med Jokern.

 

Undrar också vad som kommer hända med Terry Gillians film The Imaginarium of Doctor Parnassus som är under inspelning med Heath i en av huvudrollerna?

 

 

Jag vet att det är elakt men jag kan inte låta bli att bli lite ledsen över att Paris Hilton får leva när Heath Ledger dör:/

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag såg en intervju med honom för ett tag sedan där han sa att han blivit beroende av sömnpiller under Batman-inspelningen, att tolkningen av Jokern gjorde att han inte kunde sova. Han brukade ta ett piller, det funkade inte, då tog han ett till, men kunde ändå vakna en timme senare. Han tog väl helt enkelt ett piller för mycket den är gången.

 

Tragiskt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Väldigt tråkigt. En bra skådespelare.

 

En liten åsikt om artikeln i DN, även om "en överdos" kan innebära läkemedel och inte bara narkotika, fick jag intrycket av att det var droger det rörde sig om. (fram till att jag läste tråden). Som skribent bör man väl lägga till att det var sömnpiller i fråga..

Jag såg en intervju med honom för ett tag sedan där han sa att han blivit beroende av sömnpiller under Batman-inspelningen, att tolkningen av Jokern gjorde att han inte kunde sova. Han brukade ta ett piller, det funkade inte, då tog han ett till, men kunde ändå vakna en timme senare. Han tog väl helt enkelt ett piller för mycket den är gången.

Vad var det för intervju och vad drogs det för slutsats om hans missbruk av sömntabletter den gången? Känns lite konstigt att något sådant tas upp i en intervju..

Länk till kommentar
Share on other sites

Väldigt tråkigt. En bra skådespelare.

 

En liten åsikt om artikeln i DN, även om "en överdos" kan innebära läkemedel och inte bara narkotika, fick jag intrycket av att det var droger det rörde sig om. (fram till att jag läste tråden). Som skribent bör man väl lägga till att det var sömnpiller i fråga..

 

Så gott som alla sömnpiller idag är ju narkotikaklassade, vissa t om som tung narkotika, så så off är det ju inte.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad var det för intervju och vad drogs det för slutsats om hans missbruk av sömntabletter den gången? Känns lite konstigt att något sådant tas upp i en intervju..

 

Såg det på programmet som brukar gå på femman, entertainment now(??), tror det var där iaf. Dom pratade om det helt naturligt, nästan som om det var lite lustigt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Så gott som alla sömnpiller idag är ju narkotikaklassade, vissa t om som tung narkotika, så så off är det ju inte.

Jo det är jag medveten om, men jag gissar på att de är utskrivna av en läkare. Jag menade bara att det första jag tänkte när jag läste artikeln var att jag inte hade en aning om att Heath Ledger knarkade. (andra tanken var; jaja, det gör ju alla nuförtiden.)

 

_nemo_: Om det var mer av ett skvallerreportage än en vanlig fair intervju förstår jag.. Inte så mycket integritet i sådana.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag e iaf valdigt ledsen over en sadan talang inte far uppna sin fulla potential och att hans dotter inte har en pappa langre, 28 ar e bara for kort oavsett vem.

 

Så gott som alla sömnpiller idag är ju narkotikaklassade, vissa t om som tung narkotika, så så off är det ju inte.

I USA sa e somnpiller inte receptbelagda (iaf valdigt manga).

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag e iaf valdigt ledsen over en sadan talang inte far uppna sin fulla potential och att hans dotter inte har en pappa langre, 28 ar e bara for kort oavsett vem.

 

 

I USA sa e somnpiller inte receptbelagda (iaf valdigt manga).

 

Ok, det har jag ingen vidare koll på. Var tydligen Ambien som han käkade (Stilnoct i Sverige), är inte det receptbelagt i staterna? Hade för mig det. Men jävligt tveksam till att han skulle OD:at på det. Då måste han ha tryckt i sig bra jävla mycket. Känns som en kombination av nåt. Eller helt enkelt bara en serie olyckliga omständigheter. Tragiskt i vilket fall som helst. :(

Länk till kommentar
Share on other sites

Dark Knight blir nog bra tror jag tralala...

 

30-års kris tror jag att han hade, det ihop med kändisskapet skapar nog sådan obalans i tillvaron att man önskar sitt liv ta slut. Hur skulle han kunna ta sig ur detta? För kan man få en riktig vän som kan stötta på ett bra och ärligt sätt, eller är det bara ja-sägare och doktor phil som erbjuder sina tjänster.

 

Hur som helst kommer jag sakna Mr Ledger så R.I.P.

 

/j

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...