Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är äntligen klar med de hatt-/skohyllor som tagit alldeles för lång tid att bli klara!

Sex öppna kuber - tre som hatthylla, tre som skohylla.

Massiv ek, ingen skruv, dold fastsättning i vägg.

Trixigt värre, för en som har varken snickeri eller snickarutbildning. Men vill man så kan man! ;)

Snyggt blev det!

(Lyckas för tusan inte ladda upp en bild, trots att det är en jpg-bild på fjuttiga 50KB).

Postad

Fick igång min gamla hårddisk i den totalhavererade datorn så att jag lyckades rädda två dagars arbete.

Det är tur att man tar säkerhetskopior en gång om dagen. ;)

Postad

Dagens toppengrej:

Andra dagen på praktiken o jag fick leka platschef hela dagen lång ^^

+ fick en massa bra tips från ljuskillarna på ljussättning o bra material. Jag säger en sak, duschdraperi..

Postad
Duschdraperi som i att använda det som mattning av ljus eller?

Japp - det var en av ljussättarnas bästa tips till mig för dagen. Blev ett riktigt behagligt mattat ljus genom de transparenta skynket. Mycket lättare att arbeta med också, inte lika ömtåligt och prassligt som vanligt filter. Så de är vad som ska införskaffas till min nästa filminspelning for sure..

Återkommer imorgon med ett nytt dagens bästa ;) kanske..

Postad

Jag har införskattat a better tomorrow VHS collector edition limited edition, Den japanska utgåvan av Battle royal och en Amerikansk fältjacka från 1943 ^^

wooohooo studiebidrag e roligt! ;D

Postad

Vart o checkat en studio med greenscreen o en massa roligt grejs i lilla hålan Ålberga. Det anordnades en liten kurs där o man fick en hel del smaskiga tips gällande greenscreen med mera med mera - samt självklart med snubben som ägde stället o han lät pigg på att ställa upp med studiohjälp om projektet var de rätta.

Postad
Vart o checkat en studio med greenscreen o en massa roligt grejs i lilla hålan Ålberga. Det anordnades en liten kurs där o man fick en hel del smaskiga tips gällande greenscreen med mera med mera - samt självklart med snubben som ägde stället o han lät pigg på att ställa upp med studiohjälp om projektet var de rätta.

Nice... det är där vi kör våra projekt.

/Max

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...