Mördarbananerna attackera Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Ja är nyfiken och vill veta vilka redigeringspogram ni använder. Själva använder ja pinnacle 0 Citera
precision motion Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Premier elements 2.0 och Avid och AE i skolan 0 Citera
Eibon Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 avid media composer adrenaline på jobbet, avid xpress + ae hemma. 0 Citera
Team_fagott Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Premiere pro 1.5 samt finalcut pro när jag kommer åt. Undervisar även i P elements så det blir en del av det när jag behöver. 0 Citera
Max_H Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Program: Adobe Production Studio, Production Premium CS3 Pluggar: Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD, /Max 0 Citera
barnholdt Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 FCP, Motion2, Compressor2 och DVD Studio Pro 0 Citera
Forehud Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Program: Adobe Production Studio, Production Premium CS3 Pluggar: Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD, Funkar pluggarna för CS3?? Jag kör Premiere 2.0! 0 Citera
Max_H Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Program: Adobe Production Studio, Production Premium CS3 Pluggar: Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD, Funkar pluggarna för CS3?? Jag kör Premiere 2.0! Inte riktigt alla, men nästan. Det är som vanligt lite installationstjafs eftersom en del pluggar letar efter PP2.0/AE 7.0 - men det fixar sig så fort CS3 släpps. Mer "problem" i AE eftersom det skett stora förändringar "under ytan". /Max 0 Citera
peterfilm.se Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Inte riktigt alla, men nästan. Det är som vanligt lite installationstjafs eftersom en del pluggar letar efter PP2.0/AE 7.0 - men det fixar sig så fort CS3 släpps. Mer "problem" i AE eftersom det skett stora förändringar "under ytan". /Max tja vad händer med pluggar som twixtor och colorista då AE CS3 släpps. Skit om de inte funkar i nya versionen. 0 Citera
jepser Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Jag kör med adobe premiere elements 3.0 när jag redigerar och klipper... 0 Citera
Max_H Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Är rätt säker på att det kommer uppdaterade versioner av dom. /Max 0 Citera
D_Odell Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Avid Xpress, AE, PS CS2, Encore 2 (trevligt men lite knäppt ibland). Gillar inte helt fullt Avid även när jag har fått klämm på det, fast stabilare än Premiere 2 är det. Skulle gärna pröva FCP någon gång i framtiden. Men byte från PC till MAC görs inte så lätt. 0 Citera
ofstudios Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Program hemma: Adobe Premier Pro 1.5, Pinnacle Studio 9 Plus (Används väldigt sällan av många olika anledningar) Ska börja med Avid så småningom. I skolan: Final Cut Pro Pluggar: Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD, 0 Citera
megawatti Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 tja vad händer med pluggar som twixtor och colorista då AE CS3 släpps. Skit om de inte funkar i nya versionen. CS 3's egna Timeremapping spöar skiten ur twixtor! 0 Citera
Mördarbananerna attackera Postad 4 juni 2007 Författare Postad 4 juni 2007 Tack för alla svar. 0 Citera
Max_H Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 CS 3's egna Timeremapping spöar skiten ur twixtor! I enkelhet att använda: Ja. I resultat/kvalitet: Nej. /Max 0 Citera
carbe Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 Adobe Premiere Elements 1.0, EffectsLab Lite, CompositeLab Lite, Adobe After Effects 7.0 0 Citera
neolit Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 Program: Adobe Production Studio, Production Premium CS3 Pluggar: Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD, /Max Hur fungerar Magic Bullet? Är det mest till effekter, typ, utseendet av en video eller? Jag har tänk skaffa mig en sådan till min Avid Xpress Pro men jag vet inte riktigt om de fungerar bra ihop och om det är värt pengarna. Jag är mest intresserat av att kunna manipulera med bilden så att den ser mer filmisk ut. 0 Citera
megawatti Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 I enkelhet att använda: Ja. I resultat/kvalitet: Nej. /Max Ja, jo. Du har rätt, igen. Max är duktigt på sånt här, vill också vara de : ) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.