Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Program:

Adobe Production Studio, Production Premium CS3

Pluggar:

Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD,

/Max

Postad
Program:

Pluggar:

Magic Bullet for Editors, Colorista, Key Correct Pro, Primatte Keyer 3, Knoll Light Factory, Trapcode, Fields Kit, Aspect HD,

Funkar pluggarna för CS3??

Jag kör Premiere 2.0!

Postad
Program:

Pluggar:

Funkar pluggarna för CS3??

Jag kör Premiere 2.0!

Inte riktigt alla, men nästan. Det är som vanligt lite installationstjafs eftersom en del pluggar letar efter PP2.0/AE 7.0 - men det fixar sig så fort CS3 släpps. Mer "problem" i AE eftersom det skett stora förändringar "under ytan".

/Max

Postad

Inte riktigt alla, men nästan. Det är som vanligt lite installationstjafs eftersom en del pluggar letar efter PP2.0/AE 7.0 - men det fixar sig så fort CS3 släpps. Mer "problem" i AE eftersom det skett stora förändringar "under ytan".

/Max

tja

vad händer med pluggar som twixtor och colorista då AE CS3 släpps. Skit om de inte funkar i nya versionen.

Postad

Avid Xpress, AE, PS CS2, Encore 2 (trevligt men lite knäppt ibland).

Gillar inte helt fullt Avid även när jag har fått klämm på det, fast stabilare än Premiere 2 är det. Skulle gärna pröva FCP någon gång i framtiden. Men byte från PC till MAC görs inte så lätt.

Postad

Program hemma:

Adobe Premier Pro 1.5, Pinnacle Studio 9 Plus (Används väldigt sällan av många olika anledningar)

Ska börja med Avid så småningom.

I skolan:

Final Cut Pro

Pluggar:

Postad
Program:

Pluggar:

/Max

Hur fungerar Magic Bullet? Är det mest till effekter, typ, utseendet av en video eller?

Jag har tänk skaffa mig en sådan till min Avid Xpress Pro men jag vet inte riktigt om de fungerar bra ihop och om det är värt pengarna. Jag är mest intresserat av att kunna manipulera med bilden så att den ser mer filmisk ut.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...