Gå till innehåll

Recommended Posts

Gäst bollyn
Postad

Jag andvänder Adobe Premiere Elements 3.0

Postad

Efter att ha bekantat mig med både Avid express pro och Adobe premiere, så finns det fortfarande inget som slår Magix Movie Edit Pro. Världens lättaste och smidigaste program.

Magix har allt inbakat, till skillnad från premiere, då man behöver pluggar till i stort sett allt. Och så Avid... det kommer jag aldrig förstå. Det är ju som att dra fram ett gammalt dammigt klippbord från 30-talet och stoppa in i en dator. Varför vill man använda det? (om man inte är hundra år gammal och vill ha allt som på den gamla goda tiden)

Ush vad jag gnäller! Men för att säga något bra om något av de program som alla älskar, så gillar jag faktisk Final Cut. Jag har bara klippt en väldigt kort kortfilm där, men det funkade ganska okej hela vägen. (Trots att det är Mac!)

Jag hatade Avid efter en timme, och ju mer jag börjar fatta programmet ju sämre tycker jag det är. Och som sagt, premiere är säkert jättebra, om man har alla pluggar.

Tack

Postad

man behöver i nga pluggar till elements 3.0 jag har det programmet.(bara man har photoshop elements så är det askul att klippa med annars är det skit)

o jag håller med dej elinice jag älskar också magix movie edit pro det är det skönaste lättaste o mest otroliga klippprogramm som finns.fast inget slår Vegas 7+DVD inte ens magix.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...