Gå till innehåll

Årets bästa film - Voodoo Film Awards 2006


Pace

Vilken är årets bästa film?  

62 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken är årets bästa film?

    • [thread=7148]"Knark är Kul"[/thread] (5 min) av _nemo_
      2
    • [thread=7976]"Dear Hunter"[/thread] (9 min) av maxv
      1
    • [thread=8631]"Den eviga skyddsängeln"[/thread] (1 min) av Kenjin
      4
    • [thread=8815]"Svart Städhjälp"[/thread] (14 min) av maxv
      2
    • [thread=9996]"Idag gör jag ingenting"[/thread] (4 min) av Tor nilsson
      3
    • [thread=10126]"Regissörerna"[/thread] (7 min) av _nemo_
      14
    • [thread=11160]"Ni kan kalla mig för Kröpper"[/thread] (8 min) av KF.ent
      19
    • [thread=11387]"Stopmotion på whiteboard"[/thread] (4 min) av ljudbilden
      15
    • [thread=11567]"Blossa Glögg Reklam"[/thread] (1 min) av Bärz
      2


Recommended Posts

du skulle besöka dvdforum.nu

där ändrar moderatorerna på inläggen så ofta och mycket att om det varit film hade moderatorerna fått co-write credit på hälften av alla inlägg...

 

så med tanke på vad som finns där ute har vi bra moderater ( :D ) här på voodoo.

 

Hur seriöst framstår ett forum som då?

Visst får vi ändra enligt vissa regler, men det ska ta mig vara befogat.

Om det verkligen stämmer liknar det nästintill ett regelbrott mot regel #1.

"1 § – Du accepterar att inte posta inlägg som leder till eller innehåller personangrepp, hot eller uttrycker missaktning..."

Då jag personligen hade ansett ett sådant tillägg som det nu gäller är ett personangrepp.

 

/Lasse

Länk till kommentar
Share on other sites

Det här har har verkligen spårat ur. Hahahaha.

 

carbe får kanske oförtjänt mycket skit, men grejen är att hade han bara erkänt från första början istället för att komma med massa dåliga ursäkter hade folk inte brytt sig så mycket. Men när han ändrar sin historia hela tiden så blir det så att folk lägger märke till det och ifrågasätter.

 

Och jag har INTE ändrat i någons inlägg. Ingen moderator har gjort det.

 

Och de som nu skyddar carbe och tycker att alla e så otroligt elaka mot lilla oskyldiga 13-åriga carbe kan jag bara säga att ni inte har någon aning om vilka slags meddelanden han skickar privat till vissa moderatorer...

Länk till kommentar
Share on other sites

Och de som nu skyddar carbe och tycker att alla e så otroligt elaka mot lilla oskyldiga 13-åriga carbe kan jag bara säga att ni inte har någon aning om vilka slags meddelanden han skickar privat till vissa moderatorer...

lol nä det är sant, jag hade ingen aning om det. är det så illa alltså?

Länk till kommentar
Share on other sites

Eh, en moderator har till och med erkänt att han ändrade mitt inlägg, men att han glömde lägga till sin signatur. Och jag skickade ett lite taskigt inlägg till lilla_farbrorn när han retat upp mig, och då får jag 5 straffpoäng som ALDRIG försvinner. Någon gång borde de väl ändå försvinna...

Och, jag står fast vid det jag sa: Jag är lite skyldig, men inte allting.

Och: FÖRLÅT!!! Skall jag behöva påminnas om det här hela tiden, eller? Det är inte särskilt kul att få massa skit hela tiden.

Länk till kommentar
Share on other sites

Eh, en moderator har till och med erkänt att han ändrade mitt inlägg, men att han glömde lägga till sin signatur. Och jag skickade ett lite taskigt inlägg till lilla_farbrorn när han retat upp mig, och då får jag 5 straffpoäng som ALDRIG försvinner. Någon gång borde de väl ändå försvinna...

Och, jag står fast vid det jag sa: Jag är lite skyldig, men inte allting.

Och: FÖRLÅT!!! Skall jag behöva påminnas om det här hela tiden, eller? Det är inte särskilt kul att få massa skit hela tiden.

 

Jag har INTE ändrat ditt jä**a inlägg!!!! Seriöst du gör mig bara mer och mer förbannad. Jag har LAGT TILL GRÖN(!!) text i ditt inlägg.

 

Pga av såna här saker som vi ska skaffa åldergräns här på forumet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Eh, en moderator har till och med erkänt att han ändrade mitt inlägg, men att han glömde lägga till sin signatur. Och jag skickade ett lite taskigt inlägg till lilla_farbrorn när han retat upp mig, och då får jag 5 straffpoäng som ALDRIG försvinner. Någon gång borde de väl ändå försvinna...

Och, jag står fast vid det jag sa: Jag är lite skyldig, men inte allting.

Och: FÖRLÅT!!! Skall jag behöva påminnas om det här hela tiden, eller? Det är inte särskilt kul att få massa skit hela tiden.

 

 

Du kanske borde göra en film om hela den här cirkusen...

 

"Pojken som var skyldig, men ändå inte"

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tycker det här har gått överstyr och ber er att inte skriva fler inlägg i tråden i frågan om diskvalificeringen.

 

Om någon trots uppmaningen fortsätter kommer tråden att stängas illa kvickt vilket gör omröstningen avslutad och vinnaren avkunnas i förtid. Dessutom kommer ni att få en varning på grund av § 8.

 

r) Och carbe, lägg absolut inte ned hemsidan du arbetar med. För att vara gjort av en 13-åring är det väldigt imponerande. Fortsätt så!

Länk till kommentar
Share on other sites

r) Och carbe, lägg absolut inte ned hemsidan du arbetar med. För att vara gjort av en 13-åring är det väldigt imponerande. Fortsätt så!

 

Jag lägger ner den, men startar en ny hemsida vid namn loopingfilm.se om ett tag. Det blir nog bäst så, och den nya hemsidan kommer säkerligen att inte förlora några av mina bättre funktioner. Men tackar för att du säger det!

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, läste igenom denna tråd nu!

Vilket jävla liv det blir helt plötsligt då det är någon som "fuskar".

 

carbe: Hur stor är din familj egentligen? ;) (med tanke på IP-numret)

 

(Du bör inte ta illa upp, man lär sig av sina misstag. DVS. LÄR SIG ATT INTE GÖRA OM DEM IGEN)

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...