Java ex Machina Posted December 10, 2006 Posted December 10, 2006 Nä nu jävlar. Jag sitter och lirar San Andreas, och kommer ut från dansklubben med Denise och ska köra hem henne, så från ingenstans kraschar ett flygplan MITT PÅ MIN TOTALPIMPADE LOWRIDER! Min biljävel brann just upp. http://anime.scanlover.com/forum/images/smilies/rage.gif 0 Quote
00Bengtsson Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Haha... ajdå :) Det har hänt mig flera gånger att jag blivit dödad av krashande flygplan, då jag vart på väg upp på berget. 0 Quote
Java ex Machina Posted December 12, 2006 Author Posted December 12, 2006 Det här var mitt i Los Santos, utanför nattklubben. Fatta att jag säkert spenderat 20000 dollar på att pimpa upp den bilen. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Har spelat en hel del, men det där har aldrig hänt mig. Kan du inte bara ladda ett tidigare sparat spel? 20 000 är väl nada, jag är väl uppe i 6 mille i cash nu. 0 Quote
00Bengtsson Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Vi får hålla tummarna för att GTA 4 blir bättre än San Andreas :h 0 Quote
Wallin Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Ingen som upptäckt att det finns ett ställe där man kan spela på hästar? Undertecknad är uppe i 119 mille ^^ Försej inge kul längre när pengarna inte är en drivkraft 0 Quote
Swishahouse Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Någon som vet om GTA 4 kommer släppas till PC eller är det bara PS3 dom satsar på ? 0 Quote
Java ex Machina Posted December 12, 2006 Author Posted December 12, 2006 jo och det var ju det jag fick göra också. grejen var bara att jag hade kört igenom nåt mission innan och vunnit några tusen på lowridertävlingar och tänkte avrunda med en dejt innan jag sparade. sen är det andra gången jag kör igenom också så jag brydde mig aldrig om att ta över alla gangområden, vilket innebär att jag har extremt lite cash. jag kör mest för att dra igenom storyn igen. det här var ganska tidigt i spelet också, precis när jag nått San Fierro. 0 Quote
Pace Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Oj, jag lirade en omgång San Andreas när jag var bakfull i helgen. Hade tydligen inte spelat sedan oktober förra året... jag måste ta tag i mitt spelberoende. ;) Rätt häftigt att man måste se upp för flygplan dock. ;) 0 Quote
Headman Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 aldrig hänt att ett flygplan har krashat. hm aldrig varit me om. bytt till FIFA 07 så slipper du krashade flygplan! 0 Quote
Headman Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Någon som vet om GTA 4 kommer släppas till PC eller är det bara PS3 dom satsar på ? GTA 4 kommer att komma till PS3 och Xbox 360 men vet inte om det kommer till PC. 0 Quote
Java ex Machina Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 jag måste ta tag i mitt spelberoende. ;) installera diablo 2: LOD så sköter sig resten av sig självt. 0 Quote
Christian van Caine Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 bytt till FIFA 07 så slipper du krashade flygplan! ...eller något som helst begär till spel alls... 0 Quote
Java ex Machina Posted January 5, 2007 Author Posted January 5, 2007 är det nån förresten som fått 100% eller vet om det händer nåt om man gör det? 0 Quote
00Bengtsson Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Någon som vet om GTA 4 kommer släppas till PC eller är det bara PS3 dom satsar på ? Om man kollar på de tidigare GTA spelen (t.ex. San andreas, Vice city) släpps TV-spelsversionerna i oktober och till PC sommaren efter. dock är inget bekräftat i alla fall. GTA 4 släpps den 16 oktober till PS3 och Xbox 360 enligt Rockstargames. 0 Quote
TheBrotherOfLight Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 är det nån förresten som fått 100% eller vet om det händer nåt om man gör det? Jag har fått 100% (två gånger faktsikt). Vad som händer är att en Harrier återfinns på huset bredvid CJ:s hus varje gång du kommer dit, och en pansarvagn står parkerad under bron där. Och du får oändligt med ammunition till alla vapen. Har för mig att fordon tål 200% mer skada innan de förstörs. Detta plus skryträttigheter. 0 Quote
Recommended Posts