Gå till innehåll

Uwe Boll geniförklarar sej själv


Rabies

Recommended Posts

HAHAHAHAHA, seriöst? Jag fick sådana där rysningar som när man kollar på Ricky Gervais när han gör David Brent. NOLL självdistans, okej om det vore typ David Lynch då hade man ju bara tyckt att det var lite drygt. Men Uwe Boll, killens namn är tusen gånger intressantare än hans alster.

Länk till kommentar
Share on other sites

Eller mörkret ;)

"Don't underestimate the power of the dark side!":p

 

HAHAHAHAHA, seriöst? Jag fick sådana där rysningar som när man kollar på Ricky Gervais när han gör David Brent. NOLL självdistans, okej om det vore typ David Lynch då hade man ju bara tyckt att det var lite drygt. Men Uwe Boll, killens namn är tusen gånger intressantare än hans alster.

Inte skulle väl lynch kalla sig själv för geni och alla andra för nollor... Han rör sig inte riktigt med dom orden på samma vis som de flesta. Han är bara lite svår att förstå ibland;)

 

Tror hellre en rasande Bergman skulle dragit till med nått sånt där...

 

Just nu när jag kollade så är det 179 089 mot honom... strax över 800 000 kvar till den magiska 1 miljon siffran...

 

Tycker jag att han är sämst? inte på långa vägar. Tycker jag att han har gjort det omöjligt för TV-spelsfilmer att göras? Inte nämnvärt svårare än innan House of the Dead... Tycker jag att denna petition är barnslig? ja... och med detta uttalande har Uwe Boll återigen visat att han gladeligen sjunker till barnslig nivå för att svara på taskiga kommentarer.

 

Tacka vet jag Bay's Awesome Verizon reklam;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Inte skulle väl lynch kalla sig själv för geni och alla andra för nollor... Han rör sig inte riktigt med dom orden på samma vis som de flesta. Han är bara lite svår att förstå ibland;)

 

Tror hellre en rasande Bergman skulle dragit till med nått sånt där...

 

Nej det känns inte riktigt Lynch att uttala sig så, jag bara slängde ur mig en regissör som i dagens läge är bland de mest respekterade.

Länk till kommentar
Share on other sites

 

Just nu när jag kollade så är det 179 089 mot honom... strax över 800 000 kvar till den magiska 1 miljon siffran...

 

 

 

Shit när jag kollade sist så låg det på 16 000, och det låg så i flera månader, nu har han ju gjort reklam för sidan. Smart drag!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
http://moviesblog.mtv.com/2008/04/18/uwe-boll-wont-ever-be-entering-the-world-of-warcraft/

 

‘We will not sell the movie rights, not to you…especially not to you,’”

 

Varför är man inte förvånad!?

haha... påminner mig om en gång för nått år sedan då det cirkulerade rykten att Boll skulle göra MGS-filmen... Till slut gick Kojima själv fram och sa att Boll aldrig någonsin skulle få rättigheterna till att göra MGS som film...

 

"Absolutely not! I don't know why Uwe Boll is even talking about this kind of thing. We've never talked to him. It's impossible that we'd ever do a movie with him."

http://www.joystiq.com/2006/02/03/kojima-on-uwe-boll-its-impossible/

 

roligt att några håller koll på vad framtida filmmakare skulle kunna ha för sig... ännu roligare är ju att han framkallar sånna fraseringar från spelbolag med självrespekt... Både Blizzard och Kojima verkar ju se det nästan som en direkt förolämpning att Boll nämns i samband med deras filmplaner... det finns lite rättvisa i världen ändå;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...