Jonnybravo Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 Väldigt bra, lite lång för att vara en trailer men iaf. vill se hela buhu!;) 0 Citera
Joel.N Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 Skickligt gjord, särskilt de två första minuterna. (ljud, klipp, bildvinklar, tempo mm) Jag tror att du har bra förutsättningar för framtida projekt. Lycka till. mvh Joel.N 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 Jag störde mig rätt mycket på tjejen, hon övertygade inte mig att hon var rädd och sprang för livet värt, jag kan inte förstå varför hon så ivrigt måste försöka behålla kepsen på huvudet!? (hon tog tag i kepsen två ggr) Låt kepsen flyga av! Den är inte gjord av guld ;) Men förövrigt måste jag påpeka att den var väldigt bra gjord, snabba klipp och skönt ljud kunde arbetat lite mer med att mörka ner vissa scener, ljussättning :) 0 Citera
Mega99 Postad 29 mars 2007 Postad 29 mars 2007 När jag filmar brukar jag oftast försöka få skådespelarna att verkligen leva sig in i rollen, dvs så drar jag storyn högt för dem och riktigt får dem att förstå vilka känslor karaktärerna har vid tillfället. Sen kör jag gärna med naturlig belysning vid te.x. skräckscener då själva omgivningen påverkar ens prestation, om man inte råkar ha riktigt bra skådisar såklart. 0 Citera
torrone Postad 31 mars 2007 Postad 31 mars 2007 Har inte ja redan sett den här på voodoo förut? 0 Citera
ls2sb Postad 1 april 2007 Postad 1 april 2007 Nej, nu går jag och lägger mig... va, oj jag var ledig imorgon. vad bra då kan jag ju stanna uppe och se CSI:London special... 0 Citera
Jonas Postad 3 april 2007 Postad 3 april 2007 Synpunkter på posten: Ni "måste" göra en fältsamanslagning av något slag, det går väll att göra i AE? För ytterligare filmlook skulle jag öst på med grain och flicker också. Synd att ni använt så mycket handkamera ur vinklar där det verkligen inte funkar, ex nedifrån på hissknappen. 0 Citera
Nicke_92 Postad 10 april 2007 Postad 10 april 2007 riktigt bra film, dock lite komiskt med en kökskniv istället för skalpell, och ingen nål på sprutan :P 0 Citera
computer-nerd Postad 25 juli 2007 Postad 25 juli 2007 En av de bästa filmerna jag sett här på Voodoo Film. Håller dock med om att tjejen in var särskilt övertygande, det skulle varit bättre om hon tappade kepsen och snavade ett par gånger. Sen tycker jag att sjukhussecnerna borde varit lite mörkar och ni borde skipat krukväxterna. 0 Citera
Nicke_92 Postad 10 augusti 2007 Postad 10 augusti 2007 måste också tillägga att jag är imponerad av texten i slutet där det står "the Corpse" det håller definitivt biotrailerklassen. En av de bästa filmerna på Voodoo, som ju någon påpekade. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.