andersvideon Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Kolla gärna in min senaste videoproduktion, en musikvideo för det svenska bandet The Elliots! Enjoy! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Anderberg Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Vad fin den var!! Fantastiskt foto, och en twixtor-flick som faktiskt inte involverar massa vatten eller sand som flyger överallt (undantag för slutet ;). Kanske lite innehållslös, han går o står o går, och sen upplösning. Men det vackra fotot kompenserade för detta. Och som musik video är den väldigt annorlunda och trevlig. Bra jobbat! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Tack så mycket för kommentaren! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RagdollPictures Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Snyggt! Visst var den lite innehållslös. Dock gillade jag fotot starkt och det faktum att musiken var i centrum. Det saknas i många musikvideor, så bra jobbat! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Tackar! Kul att du gillade! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joe Hill Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Vilket suveränt foto! Bra anpassat till musiken. Får man fråga vad du använder för kamera objektiv? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 Kul att du gillade! Jag använde Tamron 17-50mm f/2,8, Canon 85mm f/1,8 och Canon 50mm f/1,8. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicman Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Skön stämning och tempo! Fin låt. Att se en musikvideo i detta tempo är som att sätta på en vivaldi platta och sjunka ner i soffan. MVH Freddan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 Thanks!;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericpe Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Kanske lite sent svar med tanke på när tråden skapades, men jag vara bara tvungen att stämma in i hyllningssångerna. Tyckte videon var suverän. Favoritscenen var helt klart när han springer genom tunneln. Sjukt snyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 Tack så mycket! Jag uppskattar att du tog dig tid att kommentera. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 Här kan ni läsa en artikel om hur jag gjorde videon: How You Shot It: The Elliots - Desolate by Anders Lönnfeldt Free Photography Tips Tutorials Reviews and Wordpress Themes | Photography tips and photography tutorials and more - Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Väldig fin video. bra jobbat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Väldig fin video. bra jobbat. Tack Pablo :) -Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Tack för länken till artikeln. Det är alltid kul att läsa hur en video eller en film kom till. Jag gillar verkligen fotot i den här videon och den har ett lugn som förstärker musiken på ett positivt sätt. Det är kul med någon form av story i videon, som du har gjort med det låsta skrinet. Vad jag däremot saknar är något form av visuell utveckling också. Även ifall fotot är läckert gjort, så händer det ingenting med bilden, om du förstår vad jag menar. Han rör sig lika långstamt hela tiden, det är snö hela tiden, det är samma färg hela tiden, han har (snudd på) samma minspel hela tiden. Ändå är detta på det stora hela är en, i mitt tycke, väldigt skön musikvideo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Jag förstår helt vad du menar med att det skulle behövas en utveckling. Tack så mycket för din kommentar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Snygg och välgjord video. Instämmer med Désirée om att det hade varit trevligt med mer utveckling både visuellt och storymässigt, men annars var den bra =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvideon Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Tack Andreas. -Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts