Gå till innehåll

Mest överskattade skådisen


_nemo_

Recommended Posts

jag är grymt förvånad över att ingen nämnt jude law än.

Den grabben är ju med i två tredjedelar av alla filmer som släpps, jag börjar bli trött på hans pojkaktiga engelska charm och kassa hårfäste.

Å andra sidan är han kanske inte överskattad utan snarare överexponerad.

 

Kan inte komma på så många nu, ofta man sitter och säger att man ogillar någon viss skådis men det brukar inte vara sådana som känns överskattade.

Cameron Diaz får löjliga arvoden, hon är, om sanningen skall fram, ingen särskilt bra skådis, kan inte komma på någon roll alls som hon imponerar i.

 

Arnold är verkligen ingen bra skådis, men det är ju lite av grejjen med honom. Han har lyckats ta sig till den nivån när alla redan vet att han stinker, men han kommer undan med det för att han är arnold.

 

Owen och Luke Wilson kan jag förstå om man ogillar, är nog älska/hata på dem, själv tycker jag de är underbara, visserligen bör de hålla sig till komedi (iaf Owen), behind enemy lines är en regelrätt skandal.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christopher]jag är grymt förvånad över att ingen nämnt jude law än.

Den grabben är ju med i två tredjedelar av alla filmer som släpps, jag börjar bli trött på hans pojkaktiga engelska charm och kassa hårfäste.

Å andra sidan är han kanske inte överskattad utan snarare överexponerad.[/citat]

 

Har du också sett Oscargalan med Chris Rock...?

Länk till kommentar
Share on other sites

lätt att jag har sett oscarsgalan med chris rock, tyckte han var grymt rolig också, men det är knappast han som öppnade mina ögon för att jude law är med i många filmer.

Jag kanske borde tipsa värden på nästa års guldbaggegala om att han kan dra några skämt om att Kjell Bergkvist är med i många filmer, säkert ingen som märkt det.

 

Men har jag fel? Är han inte överskattad?

Länk till kommentar
Share on other sites

jag har svårt för ben affleck , orlando bloom och kirsten dunst..

 

ben har inga lägen han ser precis likadan ut hela tiden..

orlando saknar utstrålning

kirsten har ingen fokus

 

fast som alltid är det lättare att hitta fel än rätt.. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=final_cut]Är inte Jude Law och Ewan McGregor samma skådespelare? ;)[/citat]

 

Jude Law håller jag med om att han är överskattad, men inte Ewan McGregor om det va så du menar.

Håller också med om Orlando Bloom och Helena Bergström (så dåliga de är).

En anna person som är överskattad är Colin Farrell.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Eiik][citat=final_cut]Är inte Jude Law och Ewan McGregor samma skådespelare? ;)[/citat]

 

Jude Law håller jag med om att han är överskattad, men inte Ewan McGregor om det va så du menar.

Håller också med om Orlando Bloom och Helena Bergström (så dåliga de är).

En anna person som är överskattad är Colin Farrell.[/citat]

 

McGregor är bättre än Jude enligt mig också. Men är du ett STAR WARS-fan, måste jag fråga. För då är handlar det väl knappast om honom som skådis lika mycket som det handlar om faktumet att han varit med i din favoritfilm.

Here I go again.... :(

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=final_cut][citat=Eiik][citat=final_cut]Är inte Jude Law och Ewan McGregor samma skådespelare? ;)[/citat]

 

Jude Law håller jag med om att han är överskattad, men inte Ewan McGregor om det va så du menar.

Håller också med om Orlando Bloom och Helena Bergström (så dåliga de är).

En anna person som är överskattad är Colin Farrell.[/citat]

 

McGregor är bättre än Jude enligt mig också. Men är du ett STAR WARS-fan, måste jag fråga. För då är handlar det väl knappast om honom som skådis lika mycket som det handlar om faktumet att han varit med i din favoritfilm.

Here I go again.... :([/citat]

 

Nej jag är inte ett Star Wars-fan, men jag menar att han har gjort bra roller som i:

Trainspotting

Eye of the Beholder

Big Fish

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 7 månader senare...

[citat=Ed]Humphrey Bogart är helt klart den mest överskattade skådespelaren någonsin. Han är helt sanslöst tråkig, han är värre än 10 Affleck. Katharine Hepburn är också överskattad och väldigt dålig.

 

Både Bogart och Hepburn är med i Afrikas drottning. Som tur är så har jag inte sett den filmen men jag lovar att jag skulle hellre slita ut båda mina ögon än att behöva se den.[/citat]

Vill du gifta dig med mig?

Länk till kommentar
Share on other sites

Varför nämner ingen Colin Farrell??? Under ganska lång tid var(är?) han Hollywoods mest eftertraktade skådis och fick alla stora roller. (Han fick ju till och med axla Alexander den Stores mantel för guds skull).

 

Och hur många miner kan han göra? Två? En neutral för dialog, en spänd för actionscener.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=T-kock][citat=Ed]Humphrey Bogart är helt klart den mest överskattade skådespelaren någonsin. Han är helt sanslöst tråkig, han är värre än 10 Affleck. Katharine Hepburn är också överskattad och väldigt dålig.

 

Både Bogart och Hepburn är med i Afrikas drottning. Som tur är så har jag inte sett den filmen men jag lovar att jag skulle hellre slita ut båda mina ögon än att behöva se den.[/citat]

Vill du gifta dig med mig?[/citat]

 

Humphrey Bogart ÄGER!!! Är ni helt från vettet eller? Key Largo, Casablanca, The Big Sleep...THE BIG SLEEP!

 

Boggy var hur bra som helst, en total stjärna som helt förgyllde filmerna han var med i, knappast överskattad.

 

Ryser däremot varje gång man har namnet Owen Wilson, HAN ÄR ÖVERSKATTAD!

 

Sen håller jag helt med om Tom Hanks. Han är bra när han svänger ut, typ i Forrest Gump, Tjejligan och till och med Ladykillers. Men hans standard mode som han så ofta tillämpar e helt olidigt. Han kommer förstöra Da Vinci koden helt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 år senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...