Gå till innehåll

Spider-Man 3


Eiik

Recommended Posts

ditt keyboards språkinställning har hamnat på EN (engelska) istället för SV (gissa) för att du av misstag tryckt in left alt + left shift (har jag för mig att det är...)

 

prova igen, alternativt kolla nere i högra hörnet brevid klockan. ser du en fyrkantig mörkblå ikon som det står EN, klicka på den och välj SV.

 

Tackar, då var det fixat igen då :D åååäääöööö

Länk till kommentar
Share on other sites

Tillbaks till effekterna. :D

Jag tror inte att jag kommer att bli besviken. Det är mer än effekterna som gör Spider Man. :)

 

Självklart inte. Men nu ser ju effekterna sämre ut än vad de gjorde i ettan. Hursomhelst så tror jag att Spiderman kommer att fortsätta att vara de bästa superhjälte-filmerna.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det har du nog rätt i, men å andra sidan är det nog en helt annorlunda grej, säkert mycket svårt, att göra svart gegga som ska täcka en människokropp.

 

För att tala för effekterna så tycker jag att det ser sjukt bra ut när han ligger i sängen där och symbiosen börjar klättra upp på hans hand. Där ser verkligen symbiosen ut som ett levande ting tycker jag. Den rör sig som något äckligt djur precis när den hoppar på handen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det har du nog rätt i, men å andra sidan är det nog en helt annorlunda grej, säkert mycket svårt, att göra svart gegga som ska täcka en människokropp.

 

För att tala för effekterna så tycker jag att det ser sjukt bra ut när han ligger i sängen där och symbiosen börjar klättra upp på hans hand. Där ser verkligen symbiosen ut som ett levande ting tycker jag. Den rör sig som något äckligt djur precis när den hoppar på handen.

 

Håller med.

 

Det jag tycker ser dåligt ut är t.ex när han hoppar omkring med den svarta dräkten. Och när han sliter av sig den. Likaså tycker jag att bilen som ramlar mot kameran ser dålig ut och glaset som går sönder när Peter flyger igenom det. Men wtf, det är ju småsaker, mycket ser extremt bra ut, som t.ex Sandman och mycket annat. Jag tror denna film kommer att bli riktigt bra.

 

Kan ju även nämna att det var speciellt första gången jag tittade på trailern som specialeffekterna stod ut och såg kassa ut. Efter några tittningar så tänker man inte alls på det lika mycket, utan mer på hur otroligt snyggt allting är. Och after all, Sam Raimi är fortfarande kung.

Länk till kommentar
Share on other sites

Amen.

Det är kul att filmerna är så bra så att man inte blir irriterad av lite halvdanna effekter som man ser emellanåt. Sen ska man nog inte basera sina åsikter om effekternas kvalitet på en trailer som man ser på en datorskärm. På bioduken slår jag vad om att det mesta ser mycket bättre ut.

Länk till kommentar
Share on other sites

Topher Grace i kyrkan, när han ber Gud om att döda Peter är grym! Och när man sett den här så blir ju effekterna i den "riktiga" trailern mycket bättre också =).

 

Venom scenen såg jag för väldigt länge sedan dock, den jag såg var även längre.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

jag är ingen "kattbildsmänniska", men den här var bara för grym.

 

Om det var i det här inlägget du menar att det ska vara en bild så är svaret nej.

 

Men nu ser jag iaf adressen till bilden när jag citerade ditt inlägg. Så jag tar helt enkelt bort img-taggarna.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...