Gå till innehåll

Spider-Man 3


Eiik

Recommended Posts

[citat=Eiik]De va ett tag sedan jag va inne här på forumet, men nu har det kommit mer rykten om skurken i SM3: Och på nätet är det rykten om att Thomas Haden Church ska vara Sandman, James Franco som Hobgoblin och Topher Grace som Eddie/Venom. De två stora rykterna är att han kanske kommer bara vara Eddie i 3:an och kommer tillbaka i 4:an som Venom, eller att i redan 3 ser vi Venom. Topher ha sakt att han måste lyfta vikter och tränna för rollen och att det är så jobbigt. Tar detta med mycket salt.... men jag tycker att han är en intressant person som de tar med i spider-man 3.[/citat]

 

Topher Grace som Eddie Brock låter helt bisarrt.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA][citat=Eiik]De va ett tag sedan jag va inne här på forumet, men nu har det kommit mer rykten om skurken i SM3: Och på nätet är det rykten om att Thomas Haden Church ska vara Sandman, James Franco som Hobgoblin och Topher Grace som Eddie/Venom. De två stora rykterna är att han kanske kommer bara vara Eddie i 3:an och kommer tillbaka i 4:an som Venom, eller att i redan 3 ser vi Venom. Topher ha sakt att han måste lyfta vikter och tränna för rollen och att det är så jobbigt. Tar detta med mycket salt.... men jag tycker att han är en intressant person som de tar med i spider-man 3.[/citat]

 

Topher Grace som Eddie Brock låter helt bisarrt.[/citat]

 

Håller med, snarare en ung Bruce Willis skulle passat. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

"The first two 'Spider-Man' movies were/are produced and distributed by Columbia Pictures (Sony), but Marvel Comics is currently engaged in a lawsuit against Sony which may (if they win) prevent Sony from producing future films in the series. If this *does* happen, there's been no indication thus far that it would necessarily derail the production and release of 'Spider-Man 3."

 

Då kanske det blir flera filmer!!

 

Hittade även detta:

 

"Film fan extraordinaire Harry Knowles is refuting rumors circulated yesterday about the Spider-Man 3 villains that's conflicted with what he's already reported (read that report here).

 

Freeze Dried Movies claims an inside studio source lists the foes this way: Topher Grace (Venom), Thomas Haden Church (Sandman), James Franco (Hobgoblin).

 

An exasperated Knowles claims that's not so and is sticking by his information that says Grace is playing Electro, Church is Sandman and Franco is Green Goblin II. As further supporting evidence, Knowles points out that director Sam Raimi seems to prefer the classic Spidey foes from the Silver Age over more modern menaces."

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Speero]"As further supporting evidence, Knowles points out that director Sam Raimi seems to prefer the classic Spidey foes from the Silver Age over more modern menaces."[/citat]

 

Sam sa i intervjuer i början att han inte va så förtjust i de "nya" skurkarna, men sedan när de intervjuade han när SP2 va klar så sa han att han har fattat tycke för de nya skurkarna och att de va intressanta personer.

Vet inte vilken intervju det var för det var ett tag sedan SP2 kom ut.

 

p.s läste för länge sedan att American pie - "Stiffler" (kommer inte på vad han heter) ska spela Ash i Evil Dead remake. Men detta för inte till denna tråd.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Att nu Kirsten Dunst "avslöjat" vilka skurkarna kommer att vara ska man nog ta med en nypa salt, jag menar hon har inte ens läst ett manus för filmen ännu.

Jag vet att jag iaf inte kommer att vara 100% förrän antingen sony, Raimi eller Arad säger vilka skurkarna kommer att vara.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_]Att nu Kirsten Dunst "avslöjat" vilka skurkarna kommer att vara ska man nog ta med en nypa salt, jag menar hon har inte ens läst ett manus för filmen ännu.

Jag vet att jag iaf inte kommer att vara 100% förrän antingen sony, Raimi eller Arad säger vilka skurkarna kommer att vara.[/citat]

 

 

du har så rätt. Men det är kul att Sam väljer så "udda" personer till rollerna i filmerna, jag menar att han går efter hur han är... inte hur han ser ut.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Santafantasma]harry blir väl yellow goblin....? det är nog troligast att han kommer vara med..men om de lägger in nån till vette fan..det återstår att se :)[/citat]

 

Jag trodde att det var klart att "the Lizard" kommer att dyka upp eftersom han är så noggrant planterad i "Spider-man". Harry blir för övrigt "Green goblin 2".

 

------------------------------------------

Titembay: Someone has been pissing on my Gamecube and I'm about to close the case.-Garden State

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Gabriella Lindblad]Jag trodde att det var klart att "the Lizard" kommer att dyka upp eftersom han är så noggrant planterad i "Spider-man". Harry blir för övrigt "Green goblin 2".[/citat]

 

så noggrant planterad är det väl inte. Okej att han va med med i 2:an och nämnd i 1:an. Men det känns som att storyn skulle bli konstig. Jag menar ha Peter/spider-man mot Lizard och slås mot Goblin....lite väl mycket. Plus att skurken blir vald efter hur Sider-man och Mj story utvecklas. Vi får inte glömma att Harry är en stor bit va storyn och det känns som lizard blir för mycket att få in. Han kan inte hjälpa Harry och då måste Spider-man ha en story med Lizard och en med Mj och Harry.

 

Att Harry blir GG2 i tidningen behöver det inte bli så i filmen. Jag menar att folk har redan sätt en GG och vill nog inte se det igen, så de tar och ger Hobgoblin till Harry för att den inte ska va lik 1:ans skurk.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=trancedanne]Tror man inte kommer få se mycket av "Goblin 2" i nästa film, han kommer få en större roll i 4an. Tror dock Harry kommer vara med i filmen lika mycket som förr. Hoppas filmen blir lååång så att man hinner med att få karaktärsfördjupning på alla nya karaktärer.[/citat]

 

 

Det kan ju stämma. Håller med dig om att hoppas att den är lång så att den ny/de nya karaktäre får en bra grund så att man blir intresserad av dom. Undrar också hur Peter och Mj story går åt.

 

Men vad tror ni om att Sam & CO kommer tillbaka till 4:an?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Eiik]

Men vad tror ni om att Sam & CO kommer tillbaka till 4:an?[/citat]

 

han har väl redan sagt att han kommer att göra fler om han fortfarande brinner för det, vilket han säger att han gör just nu. Så planen är väl att han kommer göra 4an också (och 5an och 6an), och med rätt antal dollar så är skådisarna med också.

 

Men jag vill att Raimi ska ta ett uppehåll med Spiderman nu efter 3an och få arslet ur vagnen och göra evil dead 4 med Bruce Campbell.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_]Men jag vill att Raimi ska ta ett uppehåll med Spiderman nu efter 3an och få arslet ur vagnen och göra evil dead 4 med Bruce Campbell.[/citat]

Om man gör 4:an så tror jag inte att det blir något uppehåll. Fast jag vill också se ED 4... men Bruce vill ju inte va med i någon till ED, han säger att han är trött på att bli ner blodig och slagen. Han är "för gammal" för sånt enligt han..... Hoppas Sam kan ta en piska och slå han lite så att han går med på en ED 4....hehe

Länk till kommentar
Share on other sites

"The ED4 rumors are unfounded at the present time. We all want to do another sequel, but it's more about the calendar than anything - mostly Sam's. It's a "wait and see" right now."

 

Taget från Bruce Campbell´s hemsida, så jo, han vill göra en till Evil Dead, men det behövs tid....Därför hoppas jag på ett uppehåll från Sam´s sida.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_]"The ED4 rumors are unfounded at the present time. We all want to do another sequel, but it's more about the calendar than anything - mostly Sam's. It's a "wait and see" right now."

 

Taget från Bruce Campbell´s hemsida, så jo, han vill göra en till Evil Dead, men det behövs tid....Därför hoppas jag på ett uppehåll från Sam´s sida.[/citat]

 

 

Gott mos

Länk till kommentar
Share on other sites

Det jag inte fattar riktigt är att han blir Hobgoblin. Alla sakerna från Green Goblin finns ju kvar. Han hittar ju dom i källaren efter att hans farsa lockat dit honom. Och om hobgoblin är med så blir det väl inte svårt för Peter Parker att lista ut vem han är? Skitsamma.. kanske blir en bra story på det i bästa fall :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

[citat=Speero]Det jag inte fattar riktigt är att han blir Hobgoblin. Alla sakerna från Green Goblin finns ju kvar. Han hittar ju dom i källaren efter att hans farsa lockat dit honom. Och om hobgoblin är med så blir det väl inte svårt för Peter Parker att lista ut vem han är? Skitsamma.. kanske blir en bra story på det i bästa fall :)[/citat]

 

Harry kanske försöker förbättra GG utrustningen och formulan och på det sättet så blir det Hobgoblin... kan se en scen när J.J Jameson säger att de behöver ett namn på den nya skurken, de har Sandman och de undrar vad den andra ska heta, då säger ? (Sam´s bror) att han kan heta GreenGoblin 2 och J.J säger att det funkar inte för det är gammalt och säger hobgoblin är bättre..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...