Dimalim Postad 6 december 2009 Postad 6 december 2009 Någon som är inne som vill göra ett samarbete med ett manus? Amanda 0 Citera
Najka Postad 6 december 2009 Postad 6 december 2009 Man skulle ju gärna vilja höra vad för sorts film du tänkt dig 0 Citera
MovieMoe87 Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Jag är intresserad men vill som Najka veta lite mer om vad du är inne på... 0 Citera
daarco Postad 8 december 2009 Postad 8 december 2009 Jag behöver träna på att skriva manus. Så jag är på. Det spelar inen roll vad det är, det är allrid bra att öva : ) 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 8 december 2009 Postad 8 december 2009 En smart grej om ni ska skriva manus ihop är att alla skaffar googlewave. Mycket bra och effektivt redskap vid projektarbeten ihop med andra över internet :) Tänkte bara tipsa liksom. 0 Citera
kenntoft Postad 9 december 2009 Postad 9 december 2009 Vad är de för troll den där dimalim. PM:ade för flera dagar sen och inget svar. 0 Citera
Najka Postad 9 december 2009 Postad 9 december 2009 kanske har åkt utomlands, ligger på sjukhus, sörjer eller helt enkelt dött. No disrespect! 0 Citera
Shelly Postad 9 december 2009 Postad 9 december 2009 Skickar en krans. Men det är bara tre dagar sedan senaste inloggningen och alla loggar vi inte in varje dag så ge henne lite tid, hon är nog snart tillbaka. 0 Citera
kenntoft Postad 9 december 2009 Postad 9 december 2009 eller så vart hon så överväldigad av det höga intresset så hon gick och dog. Vi skickar en mentalkrans.. dzzzzz dzzzz 0 Citera
MovieMoe87 Postad 15 december 2009 Postad 15 december 2009 Vi som fortfarande är intresserade kan väl starta något vi eller...? 0 Citera
ThornBjorn Postad 3 mars 2010 Postad 3 mars 2010 Jag är på! Jag har svårt att komma loss med mina filmidéer, så skulle vara skitbra att ha nån att bolla idéer med. 0 Citera
MooDHooDs Postad 7 mars 2010 Postad 7 mars 2010 Vi som fortfarande är intresserade kan väl starta något vi eller...? Då är det ju ingen tjej =( 0 Citera
themarten Postad 2 maj 2010 Postad 2 maj 2010 För er som vill träffa andra som skriver i Stockholm gå med i vår manusgrupp http://groups.google.se/group/filmmanusstockholm?hl=sv Vi samarbetar även med Filmcentrum Stockholms manusgrupp, så vi är några stycken (ibland 4, ibland 10) som skriver och kommenterar med jämna mellanrum. OBS. Vi är en grupp för oss som skriver, inte för de som "skulle vilja" skriva. Visst kan det vara svårt att hitta tid ibland, men det brukar visa sig om man är en som drömmer eller skriver. Välkomna. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.