Jump to content

Zombie film trailer

Film Anton

Recommended Posts

Ok!

Främst nervös själv inför när jag ska redovisa saker. Jag kommer nog att göra lite draman, skrivna från hjärtat och med nåt slags allvar. Då blir man extra sårbar och följaktligen blir jag extra känslig inför attacker, om folk skulle ogilla det.

Alla blir inte stjärnregisörrer som du säger o de e sant, en del inlägg i detta kanske låter hårda, tro mig ja har fått gå igenom en del själv men de stärker bara en att skärpa sig o göra bättre saker.

Vissa på detta forumet ( jag vill inte någon ska bli lesden nu eller förbannad) är raka på ord och skriver utan att tänka, men de skriver en del sanningar då o då... inget att ta åt sig ..

Om jag är en av dem så får du gärna tala om det för mig, jag skulle inte ta illa upp utan lovar att bättra mig, var inte rädd att påpeka om jag är en av dem som sagt.

Och by the way, filmen är inget speciellt, men inte heller dålig, den hamnar någonstans i mitten för min del, hoppas det gick fram i mitt tidigare inlägg.

Om jag är en av dem så får du gärna tala om det för mig, jag skulle inte ta illa upp utan lovar att bättra mig, var inte rädd att påpeka om jag är en av dem som sagt.

Och by the way, filmen är inget speciellt, men inte heller dålig, den hamnar någonstans i mitten för min del, hoppas det gick fram i mitt tidigare inlägg.

Jag är ganska säker på att jag är en av dem :P Jag brukar säga det jag tycker kan göras bättre, och lämna ute det som gjordes okej (Som jag ser det; Extrem Direkt Kritik).

Jag kanske borde börja nämna de saker som gjorts bra också, men å andra sidan förstår man nog med mig att har jag inte nämnt något så har det nog gjorts helt okej.

Jag är ganska säker på att jag är en av dem :P Jag brukar säga det jag tycker kan göras bättre, och lämna ute det som gjordes okej (Som jag ser det; Extrem Direkt Kritik).

ta inte illa upp men du e en av dem :P märkt av din ilska tidigare :P

Nicke_92 : de finns många, andra e hårda men säger inte kritik alls. OM du känner dig träffad så vet du lösningen ^^

Schysst : )

Hur fick du med så mycket folk i filmen. De mesta man ser här har bara några stycken.

Vad blir nästa projekt?

Det ska vara kul att filma, och på den punkten ser det ju ut som att ni har bemästrat allt.

Men sen undrar jag lite vad det är för folk som inte fattar hur en zombie film som 16-åringar har gjort ska se ut. Det mesta som sagts är saker som är underförstått. Jag kan länka upp mina filmer som jag gjorde när jag var 16....och de lär få denna zombie film att se ut som ett konstverk.

Mycket av det rent elaka här påminner mig om en sketch när en professionell Broadway kritiker ska recensera en femte klassares jul teater. Han dissar den till hundra %. De blir bara komiskt och man bara skrattar.

Nu menar jag inte att zombie filmen var gjord av femteklassare. Vi borde bara jämnföra med andra zombiefilmer som 16-åringar har gjort här på Voodoo forumet.

Annars finns stor chans att vi skämmer ut oss själva...bra mycket mer än de som har gjort zombie filmen : )

Kan rentav bli svårt att ta dessa personer seriösa, om de inte vet på vilken nivå man skall ligga vid varje givet ögonblick i sin kritik.

God Jul

Jag säger bara såhär.

Antingen så funkar det, eller inte.

Och jag tycker det här funkar. Fotot var ju ganska bra, bra rörelse på det liksom. Kändes lite för "mäktig" än vad det egentligen är.

Så sa jag också alltid innan: "Antingen funkar det eller inte". När jag gjorde en konstfilm och i en shot så var huvudkaraktären i oskärpa (den enda shotten som han var i oskärpa) och när jag förklarade att det var för att det skulle visa mer att han var som ett spöke i världen så diskuterade vi om det verkligen var nödvändigt. Och då sa jag "antingen så funkar det eller så funkar det inte" och då gav han mig en lektion att om man säger "funkar det eller så funkar det inte" så är det som att äta en hamburgare med bröd fast utan hamburgaren och salladen och allt annat.

Du måste se allting som ett stort spektra från vitt till svart. Ingen filmkritiker ligger på samma nivå som filmkritiker nr. 2 och nr. 3. Alla tycker olika även om ett flertal ibland svarar samma "detta är skit".