Stefan_holst Postad 29 april 2008 Postad 29 april 2008 Normalt sâ kan man ju inte skriva ett grattis till alla som fyller âr här pâ forumet. Men Gorse är ju meste och den som blivit âret hjälpsammaste sâ mânga gânger sâ det är nog pâ sin plats med ett fyrfaldigt leve. 0 Citera
Simon W Postad 29 april 2008 Postad 29 april 2008 Visst, jag kan alltid gratulera honom dubbelt! :) Grattis!! ... eller börjar det kännas tragiskt att fylla år? 0 Citera
Simon W Postad 29 april 2008 Postad 29 april 2008 45 är en rätt lagom ålder ;) Skönt att höra! ;) 0 Citera
jmalmsten Postad 29 april 2008 Postad 29 april 2008 Verkar vara ordentliga festligheter då han inte hunnit logga in och ge en kommentar... Men skål för sjutton!:birp 0 Citera
jonkanon Postad 30 april 2008 Postad 30 april 2008 I efterskott ett grattis även från mig ;) Woooohoooo!!! 0 Citera
gorse Postad 30 april 2008 Postad 30 april 2008 Tack allihop, jag undrar hur i allsindar det märktes? Föresten borde jag byta avatar. Jag har klippt mig också. 0 Citera
jmalmsten Postad 30 april 2008 Postad 30 april 2008 Tack allihop, jag undrar hur i allsindar det märktes? Föresten borde jag byta avatar. Jag har klippt mig också. åtminstånde jag råkade se det när jag hittade Kalender-funktionen på forumet, den listar allas födelsedagar varje dag. Så du är väl inte den enda som kommer grattas så här:) Och har du klippt dig så bör du uppdatera avataren... hur ska folk annars känna igen dig när du går på stan? ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.