Stefan_holst Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Normalt sâ kan man ju inte skriva ett grattis till alla som fyller âr här pâ forumet. Men Gorse är ju meste och den som blivit âret hjälpsammaste sâ mânga gânger sâ det är nog pâ sin plats med ett fyrfaldigt leve. 0 Quote
Simon W Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Visst, jag kan alltid gratulera honom dubbelt! :) Grattis!! ... eller börjar det kännas tragiskt att fylla år? 0 Quote
Simon W Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 45 är en rätt lagom ålder ;) Skönt att höra! ;) 0 Quote
jmalmsten Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Verkar vara ordentliga festligheter då han inte hunnit logga in och ge en kommentar... Men skål för sjutton!:birp 0 Quote
jonkanon Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 I efterskott ett grattis även från mig ;) Woooohoooo!!! 0 Quote
gorse Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Tack allihop, jag undrar hur i allsindar det märktes? Föresten borde jag byta avatar. Jag har klippt mig också. 0 Quote
jmalmsten Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Tack allihop, jag undrar hur i allsindar det märktes? Föresten borde jag byta avatar. Jag har klippt mig också. åtminstånde jag råkade se det när jag hittade Kalender-funktionen på forumet, den listar allas födelsedagar varje dag. Så du är väl inte den enda som kommer grattas så här:) Och har du klippt dig så bör du uppdatera avataren... hur ska folk annars känna igen dig när du går på stan? ;) 0 Quote
Recommended Posts