Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Haha, är det ett skämt? Allt det här om "professionalism"? Hoppas verkligen det.

Edit: Och sluta använd G-man. Han är för häftig för dig.

Postad
Haha, är det ett skämt? Allt det här om "professionalism"? Hoppas verkligen det.

Och vad vet du?

Postad

Jag vet att efter bara 1 månad här har du ifrågasatt admin mer än nödvändigt och gjort ett allmänt dåligt intryck. Först trodde jag proffsattityden var något du du skrev på skoj i signaturen men det verkar som om du faktiskt tror på det. Din reklamfilm levde inte direkt upp till det.

Postad
Kändes för klassisk trailer. Du är inte så proffsig. Jag gillar inte din attityd.

Jag tycker likadant.

Allt snack om proffesionalism osv osv... en liten fråga: Vad är forumet till för ? Vad ska diskuteras?

Postad

Det stod ju, allt kan diskuteras :p Nej men jag gillade den inte. MEn det är svårt att kommnetera en sdan kort video med så lite text. Känns onödigt att lägga upp den här på voodoo.

Postad

Haha, jag minns att du har rosat våra kund berry-filmer för några år sen. :)

Kul att du fortfarande är på G, jag håller även med dig angående den här filmen.

och till "Steiwed"; vad är det som har fått dig att skapa denna förvridna självinsikt? Jag kan verkligen inte känna mig arg eller något liknande, bara sorgsen. Och jag menar verkligen det

Postad

Hahahah... skojjar du? Ska det här vara professionelt? Då har du nog missat vad professionalitet innebär.

Men om professionellt betyder "extremt kasst" för dig så tycker jag du är myyycket professionell. :p

Postad
Haha, jag minns att du har rosat våra kund berry-filmer för några år sen. :)

Jodu, Kund Berry kanske inte är så professionellt gjord som det pratas så mycket om i den här tråden men den är i alla fall rolig.

Jaja, inget mer OT från min sida nu.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...