Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Negativt kan vara positivt ibland!

Per facto, världen är full av självgoda skithål & det är inte många man faktiskt KAN lita på, så den kan mycket väl betyda att man inte ska lita på folk i onödan, men den kan åsså betyda att man helt enkelt måste gå sina egna vägar, & det är absolut något jag tror på själv :-)

Man kan gärna be andra om vägriktning, men man måste själv ta stegen dit.

Jag har alltid gillat den där kommentaren, av båda orsakerna :-)

Postad
Hehe, annars är det här en klassiker som funkar:

Where I walk, I walk alone.

Den kan dock lätt uppfattas som negativ, vilket inte behöver överensstämma med verkligheten.

Jag uppfattar den mer som att man är nyskapande.

Postad

Mm, så ser jag den positiva sidan av den också. Självständig och nyskapande. Samtidigt passar den negativa sidan som för mig är att vandra ensam pga att jag ännu inte funnit någon att identifiera mig med. Så den är dubbelbra!

Postad

Men hallå! Ni skriver ju beskrivningar av er själva, inte er livshistoria.

Gör rätt för helvete! Man blir ju så jävla förbannad så det finns inte. Jävla Idioter. Folk har blivit mördade för mindre, tänk på det!

Postad
Men hallå! Ni skriver ju beskrivningar av er själva, inte er livshistoria.

Gör rätt för helvete! Man blir ju så jävla förbannad så det finns inte. Jävla Idioter. Folk har blivit mördade för mindre, tänk på det!

"Lack of sense of direction man" skrev jag... och som dom säger i staterna... That's the story of my life.;)

Postad
Kom på ett annat förslag:

i came i saw i conquered ;)

"I came, I saw, I conquered."

är visst en översättning av Ceasars latinska ordstäv

Veni, vidi, vici

som han påstås ha skrivit 47 fkr när han rapporterade till senaten om segern vid Zile i Turkiet.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...