Christian van Caine Postad 20 april 2008 Postad 20 april 2008 Negativt kan vara positivt ibland! Per facto, världen är full av självgoda skithål & det är inte många man faktiskt KAN lita på, så den kan mycket väl betyda att man inte ska lita på folk i onödan, men den kan åsså betyda att man helt enkelt måste gå sina egna vägar, & det är absolut något jag tror på själv :-) Man kan gärna be andra om vägriktning, men man måste själv ta stegen dit. Jag har alltid gillat den där kommentaren, av båda orsakerna :-) 0 Citera
Lasse_laser Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 Hehe, annars är det här en klassiker som funkar: Where I walk, I walk alone. Den kan dock lätt uppfattas som negativ, vilket inte behöver överensstämma med verkligheten. Jag uppfattar den mer som att man är nyskapande. 0 Citera
Josse Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 Mm, så ser jag den positiva sidan av den också. Självständig och nyskapande. Samtidigt passar den negativa sidan som för mig är att vandra ensam pga att jag ännu inte funnit någon att identifiera mig med. Så den är dubbelbra! 0 Citera
AmoriMorte Postad 22 april 2008 Postad 22 april 2008 Min blir nog: Guns don't kill people, I do :D 0 Citera
Christian van Caine Postad 22 april 2008 Postad 22 april 2008 Ookey, om det där är din livshistoria så är det inte vida slugt att publicera det på nätet ;-) 0 Citera
AmoriMorte Postad 23 april 2008 Postad 23 april 2008 Bah, ingen får någonsin tag i mig ändå, moahaha! :D 0 Citera
Tomtebo Postad 25 april 2008 Postad 25 april 2008 Ny tänkande rebell Inser inte begränsningar 0 Citera
_nemo_ Postad 25 april 2008 Postad 25 april 2008 Men hallå! Ni skriver ju beskrivningar av er själva, inte er livshistoria. Gör rätt för helvete! Man blir ju så jävla förbannad så det finns inte. Jävla Idioter. Folk har blivit mördade för mindre, tänk på det! 0 Citera
jmalmsten Postad 28 april 2008 Postad 28 april 2008 Men hallå! Ni skriver ju beskrivningar av er själva, inte er livshistoria. Gör rätt för helvete! Man blir ju så jävla förbannad så det finns inte. Jävla Idioter. Folk har blivit mördade för mindre, tänk på det! "Lack of sense of direction man" skrev jag... och som dom säger i staterna... That's the story of my life.;) 0 Citera
16kolon9 Postad 30 april 2008 Postad 30 april 2008 Kom på ett annat förslag: i came i saw i conquered ;) "I came, I saw, I conquered." är visst en översättning av Ceasars latinska ordstäv Veni, vidi, vici som han påstås ha skrivit 47 fkr när han rapporterade till senaten om segern vid Zile i Turkiet. 0 Citera
Christian van Caine Postad 2 maj 2008 Postad 2 maj 2008 Hm, undras vad caesar hade sagt om han var en snuskgubbe i modern tid? Sagt med fast stämma från ett runkbås på Videolook: "Jag satt, jag såg, jag kom"! Efter lyckat ragg på clubben: "Jag såg, jag segrade, jag kom"! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.