Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Rolig och välgjord!

Men 34 tagningar!? Hade ni svårt för att bestämma om Harry Potter skulle ha engelskt eller amerikanskt uttal? ("Noddadall" eller "Not at all".) :-)

Allvarligt så kan jag förstå att det behövs många tagningar i en sådan stökig miljö som tunnelbanan. Svårt med ljus och ljud.

Postad
Rolig och välgjord!

Men 34 tagningar!? Hade ni svårt för att bestämma om Harry Potter skulle ha engelskt eller amerikanskt uttal? ("Noddadall" eller "Not at all".) :-)

Allvarligt så kan jag förstå att det behövs många tagningar i en sådan stökig miljö som tunnelbanan. Svårt med ljus och ljud.

Ja, många av dem har egentligen ingenting å göra med Dejmis (Harrys) insats. Handlar mycket om att ljuset skulle överstämma och allt jidder som var i bakgrunden inte skulle höras så mycket.

Postad

Fan vilket klockrent "Bloody Hell", trodde först det var tur (34 tagningar) men sen såg jag inspelningsdelen och han bara fortsatte säga bloody hell med samma 'ronniga' uttal ;)

Hela filmen var ju bara klockren.

Postad
Det står om man kollar på tagsen och description på eran film :P Btw, vad använde ni för kamera?

Off course, ibland é man bra dum. ^^

kameran var lånad, så jag funderade inte så mycket på vad det var för någon faktiskt..

• 4 veckor senare...
Postad
Ingen som vill kritisera den här filmen lite mer? vi la trots allt ner mycket kärlek i den ^^

du har ju fått kritik... bra kritik.

jag tycker oxå den var bra. men. där vid ca 50sek märkte man klippen med harmoni (ursäkta allahary potter fan) för det blev bara mer och mer folk.

tips till nästa gång. ni skulle kunnat spela in hela tågsekvensen som bara en scen sedan filmat den tre gånger, en för varje karaktär och sedan klippt mellan klippen i redigeringsprogramet

Abbe

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...