gorse Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 norrköping ligger väldigt centralt för mig. 0 Quote
Danell Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 Ja för fan, kolla upp Norrköping. Vore skitvärt! 0 Quote
jernby film Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 Norrköping ligger centralt för alla voodoos. Buss är billigare än tåg. Men som vanligt blir det ingenting? I det här fallet är väl alla rädda se "verkligheten i vitögat" folk vi inte kan se men som ändå går omkring bland oss. Gratis drinkar till den som kan sätta en gast på film, tycker ja ;) /nils 0 Quote
gorse Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Gratis drinkar till den som kan sätta en gast på film, tycker ja ;) /nils Jag måste vara trött. Jag läste; "Gratis drinkar till den som kan sätta på en gäst" Allvarligt talat, skall man få nått gjort måste man ha några som arrangerar, gärna nån som bor i norrköping. 0 Quote
jernby film Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Gast=spöke. Det spökar på på detta hotell. Lyckas fotografera eller filma en sån vore bra, den får gratis drinkar. Du måste vara trött eller tänkt på den fru, Gorse. Danell kan väl bli kontakt i Norrköping för Voodoofilm-festival. Kortfilmer nya och gamla ska kunna gå visas där. Restauranglokalen är jättestor för filmvisning. Pace bör vara med godkänna. Annars kan det bli The Shining-filmfestival. En ny kortfilmfestival. Sätt lite action, jag hjälper gärna till. Sponsorer eller insamling? /nils 0 Quote
thesnowboarders Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Sponsorer eller insamling? /nils Jag kommer ju inte vara med men både och tycker jag :) 0 Quote
Lasse_laser Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Kolla upp totalpriset först innan ni börjar drömma iväg. 0 Quote
Anhool Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Kolla upp totalpriset först innan ni börjar drömma iväg. Party pooper :( 0 Quote
Nicke_92 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Man har sina nackdelar att vara minderårig :( Har sina nackdelar att vara minderårig som är kommande halvnykterist (alldrig dricka så man blir påverkad utan bara för smaken) 0 Quote
jernby film Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Man måste inte dricka alkohol. Jag brukar alltid vara spik nykter på filmfestivaler och bio. Det är helt upp till var och en, tacka ja eller nej, när spökena erbjuder alkohol. /nils ps.varför inte bjuda in voodoofilmer och rysare, temat skulle passa The Shining hotel. 0 Quote
Nicke_92 Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 Man måste inte dricka alkohol. Jag brukar alltid vara spik nykter på filmfestivaler och bio. Det är helt upp till var och en, tacka ja eller nej, när spökena erbjuder alkohol. /nils ps.varför inte bjuda in voodoofilmer och rysare, temat skulle passa The Shining hotel. Och helt plötsligt hör alla yxslag mot dörren och där står pace "heeres Pace" ;) Skulle vara en stämmningshöjande entré, vad säger du pace? är du på ;)? 0 Quote
jernby film Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Ingen vill dit, bara jag och andra s.k idioter. Vi får väl se, vem som lyckas med de miljoner som finns på vinden. /nils 0 Quote
Lasse_laser Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Men egentligen är det inte dyrt alls att hyra en bygdegård, låna en projje, blanda några välkomstdrinkar och köra igång. 0 Quote
jernby film Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Just så, Lasse. Kostar banne mej under ca 200 kr/person, beroeende på hur många? Ingen verkar ok på voodo om detta 0 Quote
jmalmsten Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 hmmm med tanke på att festligheterna skulle kosta mig åtminstånde 1200 kr ändå (minst 600 för varje flygresa om jag finner på stand-by-biljetter) + bussresa från flygplatser och eventuellt boende... då tror jag nog att 200 kr för inträde inte är största problemet... Hoppas förresten att det är under sommartid denna festlighet då skulle inträffa. 0 Quote
Nicke_92 Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 Jag ska försöka ta mig dit, kanske tillsammans med V_IEES, med föräldrars hjälp. 0 Quote
jernby film Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 då tror jag nog att 200 kr för inträde inte är största problemet Största problemet för dej är ju att inträde inte finns. Skulle du vilja ha dörrvakt, kommer du inte in: DU är norrlänning DU har druckit för mycket cider /nils 0 Quote
Pace Posted March 4, 2008 Author Posted March 4, 2008 Det vore väl högst önskvärt om jmalmsten inte var med, eller vad säger ni? Komma här och spela norrlänning och allt. Ptsss. :birp ;) Skämt åsido. 0 Quote
_nemo_ Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 Styr upp något seriöst då Pace, du får vara ansvarig ;). Jag kommer lätt om det blir under sommaren så att man kan ha BBQ-party. 0 Quote
Nicke_92 Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 Styr upp något seriöst då Pace, du får vara ansvarig ;). Jag kommer lätt om det blir under sommaren så att man kan ha BBQ-party. Och jag kommer ochkså lätt under sommaren när jag är ledig :D 0 Quote
jmalmsten Posted March 5, 2008 Posted March 5, 2008 Det vore väl högst önskvärt om jmalmsten inte var med, eller vad säger ni? Komma här och spela norrlänning och allt. Ptsss. :birp ;) Skämt åsido. SILENCE!!! I kill you! :birp Försök bara hålla mig undan;) 0 Quote
Recommended Posts