Jump to content

Recommended Posts

Posted

Norrköping ligger centralt för alla voodoos. Buss är billigare än tåg. Men som vanligt blir det ingenting? I det här fallet är väl alla rädda se "verkligheten i vitögat" folk vi inte kan se men som ändå går omkring bland oss. Gratis drinkar till den som kan sätta en gast på film, tycker ja ;)

/nils

Posted
Gratis drinkar till den som kan sätta en gast på film, tycker ja ;)

/nils

Jag måste vara trött. Jag läste; "Gratis drinkar till den som kan sätta på en gäst"

Allvarligt talat, skall man få nått gjort måste man ha några som arrangerar, gärna nån som bor i norrköping.

Posted

Gast=spöke. Det spökar på på detta hotell. Lyckas fotografera eller filma en sån vore bra, den får gratis drinkar. Du måste vara trött eller tänkt på den fru, Gorse.

Danell kan väl bli kontakt i Norrköping för Voodoofilm-festival. Kortfilmer nya och gamla ska kunna gå visas där. Restauranglokalen är jättestor för filmvisning. Pace bör vara med godkänna.

Annars kan det bli The Shining-filmfestival. En ny kortfilmfestival.

Sätt lite action, jag hjälper gärna till. Sponsorer eller insamling?

/nils

Posted
Man har sina nackdelar att vara minderårig :(

Har sina nackdelar att vara minderårig som är kommande halvnykterist (alldrig dricka så man blir påverkad utan bara för smaken)

Posted

Man måste inte dricka alkohol. Jag brukar alltid vara spik nykter på filmfestivaler och bio.

Det är helt upp till var och en, tacka ja eller nej, när spökena erbjuder alkohol.

/nils

ps.varför inte bjuda in voodoofilmer och rysare, temat skulle passa The Shining hotel.

Posted
Man måste inte dricka alkohol. Jag brukar alltid vara spik nykter på filmfestivaler och bio.

Det är helt upp till var och en, tacka ja eller nej, när spökena erbjuder alkohol.

/nils

ps.varför inte bjuda in voodoofilmer och rysare, temat skulle passa The Shining hotel.

Och helt plötsligt hör alla yxslag mot dörren och där står pace "heeres Pace" ;) Skulle vara en stämmningshöjande entré, vad säger du pace? är du på ;)?

• 3 weeks later...
Posted

hmmm med tanke på att festligheterna skulle kosta mig åtminstånde 1200 kr ändå (minst 600 för varje flygresa om jag finner på stand-by-biljetter) + bussresa från flygplatser och eventuellt boende... då tror jag nog att 200 kr för inträde inte är största problemet...

Hoppas förresten att det är under sommartid denna festlighet då skulle inträffa.

Posted
då tror jag nog att 200 kr för inträde inte är största problemet

Största problemet för dej är ju att inträde inte finns. Skulle du vilja ha dörrvakt, kommer du inte in:

DU är norrlänning

DU har druckit för mycket cider

/nils

Posted

Det vore väl högst önskvärt om jmalmsten inte var med, eller vad säger ni? Komma här och spela norrlänning och allt. Ptsss.

:birp ;)

Skämt åsido.

Posted
Styr upp något seriöst då Pace, du får vara ansvarig ;). Jag kommer lätt om det blir under sommaren så att man kan ha BBQ-party.

Och jag kommer ochkså lätt under sommaren när jag är ledig :D

Posted
Det vore väl högst önskvärt om jmalmsten inte var med, eller vad säger ni? Komma här och spela norrlänning och allt. Ptsss.

:birp ;)

Skämt åsido.

SILENCE!!! I kill you!

:birp

Försök bara hålla mig undan;)