Pace Posted January 14, 2008 Author Posted January 14, 2008 [thread=18184]1 februari[/thread]. 0 Quote
Tomtebo Posted January 15, 2008 Posted January 15, 2008 Ah såg inte den lilla notisen där nere ;) 0 Quote
Johan_Ask Posted February 2, 2008 Posted February 2, 2008 Jag har fortfarande svårt att tro på det. I så fall betyder ju det att han ändå har fixat ihop ett gäng folk som tror på hans film (vfx makare, ljussättare osv) och efter det manuset han lade upp (som han förmodligen skrev 30 min innan han lade upp det) så... ja. Det kan inte vara sant. Speciellt inte efter det han skrev på sin blog. Jag har videloggan klar för "Mercy Production" och jag laddar gärna upp den här - om någon dirigerar mig... Jag har ett proffs som skriver mitt manus till "The last Soldier" just nu, vi är uppe i 50 sidor - skall bli 100 i slutändan! Jag har 2 reklamfilmer åt http://www.lip-wifi.com som kan skickas till dem som vill ha! MVH: Johan Ask (Johan Heart var min pseudonym, jag heter Johan Ask - Säg gärna "Hej!" Ps. Jag älskar eder alla, ni är så underbart snälla ^^ Ds. 0 Quote
thesnowboarders Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Har han på msn... och ja, han är seriös. Kan jag få hans msn? Jag har länge velat prata med Johan! Tyvärr så stängdes hans tråd om hans film. Han har bra självförtroende och har bra idéer. Skulle hemskt gärna bolla lite idéer med han. 0 Quote
EvilElvis Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Eller så kan du ju pm:a honom eftersom han skrivit inlägget ovanför ditt. 0 Quote
Recommended Posts