Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

troll 2 är guilty pleasure av rang, fantastisk film!

småletat den indiska filmen ett tag, inte funnit några svar

edit: värsta cgin finns här:

och här:

dock har scarecrow slayer (2 tror jag) sämsta effekterna jag sett i hela mitt liv

Postad

Någon som vet var man kan se Holy Night Bloody Night 2 förresten? ("GARBAGE-DAY!!!").

Badmovies.org är en sida jag frekventerar lite då och då för att tipsas om olika skräpfilmer... dom har en intervju med skådisar från bland annat just TROLL 2 (med hela familjen Potter för alla Rowlingfantaster;)) förresten.

Postad

haha jag måste nästan erkänna att Postal verka vara lockande att se, även om jag verkligen inte klarar av Boll filmer.

Men vill ni ha "tips" på dålig film som är ny, så såg jag "Dragons War" (D-wars). Porrskådisar gör bättre jobb när det kommer till skådespeleriet i filmen. CGI va rätt okay, men min laktosfria mjölkpaket har intressantare innehållsförteckning än storyn till den filmen.

Nu var det iofs dåliga scener vi pratade om, men vilken scene som helst funkar som "dålig bidrag"

Postad

Öppningsscenen från ”I spindels nät”, då bilen voltar ner från en bro, jag var tvungen att pausa, skratta, spola tillbaka och se det igen… fruktansvärt dålig.

Postad
Postal måste också nämnas i kategorin dåliga filmer.

Har du sett den filmen ens? Ska väl inte gå på bio förens i slutet av januari eller nåt sånt.

Postad

såg xXx2 nyss. Den vill jag bidra med, framför allt scenen där icecube hoppade upp på bron med båten, landade på en polisbil, som sedan självklart, exploderade mer extremt än jag kan minnas i någon annan film och flög ner i vattnet...

Postad
Postal måste också nämnas i kategorin dåliga filmer.

Uwe Boll har ju gjort sin otillräcklighet som regisör till en PR grej.

http://www.youtube.com/watch?v=3KvR0Wkbs6k&feature=related

:O:O:O

Hur kan du säga något sånt om gud, Å store uwe boll! Jag väntar ivrigt till att jag kan sätta tänderna i Postal! Den trailern är ju sjukt skön ju, man garvar ju åt den hela tiden! förstår inte att du kan klassa den dålig :P

"this movie is sponserd by nazi gold." jag menar, bara något uwe boll vågar säga, cuse he got balls to do it.

Postad

Det finns några scener i "Sex Hopp och Kärlek"(Lisa Ohlin, 2005) som nog tillhör bland det sämsta jag sett i filmväg. Filmer som Troll 2 kommer inte i närheten. Minns särskilt nån scen där Krister Henriksson dreglar ned i Lennart Jähkels mun i en kraftigt överspelad scen som jag tror skulle kännas "känsloladdad".

Postad
troll 2 är guilty pleasure av rang, fantastisk film!

småletat den indiska filmen ett tag, inte funnit några svar

edit: värsta cgin finns här:

Räknas det där? Det är ju klipp ur en intern informationsfilm? Dom brukar inte direkt produceras med målet att hänföra biopublik över hela världen.

och här:

Helt klart avancerad specialeffekt för att vara en lågbudgetstinker från -94. Det var få förutom Spielberg som vågade sig på CG-monster redan då. Det stora problemet med den där effekten är verkligen inte själva CG:n utan compositingen. Och kanske främst fotografens totalt okänsliga ljussättning. Den är betydligt fulare än CG-modellen, riggningen av den och animationen.

Postad

Tre solar

damn vad den var pinsam att se...

Jag var ändå på inspelningen ett par gånger och gjorde ett par jobb för tidningen men efter premiären ville jag bara bränna all negativen och gömma mig.

ts_1.jpg

Postad
Tre solar

damn vad den var pinsam att se...

Jag var ändå på inspelningen ett par gånger och gjorde ett par jobb för tidningen men efter premiären ville jag bara bränna all negativen och gömma mig.

Haha, inte sett den men den verkar vara helt borta.

Postad

Crossroads med Ralph Maccio är iaf en bra rulle. Jag säger bara - gitarrduellen mot Jack Butler (spelad av Steve Vai).

Jag hoppas det inte är den ni snackar om... :)

Postad
Har du sett den filmen ens? Ska väl inte gå på bio förens i slutet av januari eller nåt sånt.

Den gick på Norrköpings filmfestival, vi fick gratis biljetter av skolan:)

Kan helt ärligt säga att det är första gången jag någonsin på allvar övervägt att gå ut från en filmvisning.

Postad

Det var beta´s variant jag utsattes brutalt för...

Jag såg kanske en 10 minuter, & sen satt jag grinande i duschen i flera dar.

Nu får jag Musse Pigg-karameller i söta färger & mår mycket bättre! Jag hoppas kunna skriva mitt namn igen snart & den snälla mannen i vit rock lovade att håret bör växa ut igen ungefär lagom tills väggarna runtom mig inte har mjuka fina madrasser längre :)

Nu kommer dom & tar mig iväg! Ho ho hi hi ha ha!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...