jmalmsten Postad 20 april 2008 Postad 20 april 2008 Vad heter tjejen? ;) haha... om det ändå vore så väl...:p... nä... tyvärr... det var mer en personlig grej som legat och gnagt i bakhuvudet ett bra tag nu... ett annat projekt som jag måste ta itu med är att få ihop alla "viktiga papper" till lätt-tillgängliga pärmar... hyresräkningar, inköpskvitton, fakturor... jävla byrokratisamhälle!... näjust ja... det skulle inte gnällas här... men en tjej vore inte så dumt att ha iallafall nu när du nämner det... skulle kanske få dessa städ-ryck att komma oftare än en gång per halvår... får ta å notera det... 0 Citera
Christian van Caine Postad 20 april 2008 Postad 20 april 2008 Happy happy joy joy! Min nya Denom-förstärkare funkade snor-fint med mina gamla sketna Alesis Monitor One mk II-högtalare till hemmasystemet! :-D Joddel! Att jag fick den perfekt funkande & välljudande förstärkaren för en bajsig hundring på Myrornas gör ju inte saken sämre heller ;-) 0 Citera
FarfarsFilm Postad 27 april 2008 Postad 27 april 2008 Har gjort den näst största tråden på voodoofilm! 0 Citera
Simon W Postad 28 april 2008 Postad 28 april 2008 Har gjort den näst största tråden på voodoofilm! Har du skrivit alla inlägg??! ;) Tacka Java ex Machina för att han missade att stänga tråden. Min nya TV. Sjukt nöjd! Grattis! Vad blev det för nåt? (funderar själv på att byta upp mig) 0 Citera
Christian van Caine Postad 29 april 2008 Postad 29 april 2008 Dagens höjdare utan minsta tvekan: Besökt dojon & tränat som besatt! Var bara nära att förlora medvetandet en gång & insåg att det mesta av min vighet fortfarande är kvar! :-D Joddel!!!! 0 Citera
_nemo_ Postad 15 maj 2008 Postad 15 maj 2008 Mitt PS3 och GTA 4. Plus att The Fountain släpps på blu-ray imorgon! 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 maj 2008 Postad 15 maj 2008 Paketet från Discshop som damp ner i lådan idag med import dubbeldisc-utgåvan av Se7en med DTS!!! :-D Goddamn, den är en av mina absolut största favoritfilmer (även om Dark City fortfarande sitter ohotat på regeringstronen bland favoriter), & nu kan jag se den som den var ämnad...med surround & inte så jävla långt ifrån PCM (DTS) :-) 0 Citera
ODDNAME Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Att ha kunnat beställa indiRAILSpro20 och indiMATTEpro =) 0 Citera
The Circus Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Har äntligen fått min nya Beaulieu 4008 ZM II super-8 kamera! :) /Tony 0 Citera
auric Postad 24 maj 2008 Postad 24 maj 2008 det är lördag, det är fintväder. Vad kan bli bättre? 0 Citera
jmalmsten Postad 28 maj 2008 Postad 28 maj 2008 Slutseminarium avklarat! korrektur nästa och sedan är det fanimig slut på skolan:p 0 Citera
Sommarkatze Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 Min brorsa tar studenten idag samt snart ärre sommarlov och inte minst det fina vädret! :D 0 Citera
_nemo_ Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 300 på bluray och Mario Kart till Nintendo Wii, kan inte få nog av de spelet. 0 Citera
ODDNAME Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Visserligen fredagens toppengrej, men lika kul än :P Hade råd att beställa followfocus! 0 Citera
auric Postad 3 juni 2008 Postad 3 juni 2008 har inte ett skit kavr att göra i skolan ska bara slappa en vecka och sen sommarlov och sen slipper man den skolan 0 Citera
Christian van Caine Postad 3 juni 2008 Postad 3 juni 2008 Har massor med öl, whiskey & tequila! Yay!!! Ska bara dra ihop lite diverse välvalda polare & fixa lite dött djur & några vurrar att slafsa på grillen så är kvällen riktigt lyckad :-) 0 Citera
EvilElvis Postad 4 juni 2008 Postad 4 juni 2008 Fick min A/W 08 Mille Miglia för två dar sen. Fick den till det facila priset av 3.500 istället för 9.000-9.500 som kommer bli butikspris i september. 0 Citera
auric Postad 5 juni 2008 Postad 5 juni 2008 HAR VARIT PÅ MIN SISTA TYSKALEKTION NÅGONSIN nu kan inte bödeln tortera mig mera ! 0 Citera
jernby film Postad 5 juni 2008 Postad 5 juni 2008 HAR VARIT PÅ MIN SISTA TYSKALEKTION NÅGONSIN nu kan inte bödeln tortera mig mera ! Då skulle du varit med på tyska-lektionerna i gymnasiet. Äkta nazist som lärare. Blandade drinkar tillsammans med kemiläraren. (96% sprit) Ingen skröna-SANT. Tror Lennart Ekdal (TV4) kan intyga, samma årskurs. /nils 0 Citera
Skrytsson Postad 5 juni 2008 Postad 5 juni 2008 Då skulle du varit med på tyska-lektionerna i gymnasiet. Äkta nazist som lärare. Blandade drinkar tillsammans med kemiläraren. (96% sprit) Ingen skröna-SANT. Tror Lennart Ekdal (TV4) kan intyga, samma årskurs. /nils Haha. Vad pratar vi för skola och i vilken del av landet? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.