Nicke_92 Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 Fixade nyss en ny avatar som jag är väldigt nöjd med, min fråga är vad tycker ni? är det en bra avatar?
lilla_farbrorn Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 Låt Nicke starta trådar om vad han vill, och carbe, du är väl inte riktigt rätt person att påpeka det. :p Jag tyckte avataren var ball.
precision motion Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 Vad tycker ni om min avatar? Både tame fagott och lilla farbrorn har riktigt snygg...
carbe Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 Låt Nicke starta trådar om vad han vill, och carbe, du är väl inte riktigt rätt person att påpeka det. :p Jag tyckte avataren var ball. Jag har aldrig startat en sådan här onödig tråd... Ny regel borde införas: Starta vettiga trådar.
Nicke_92 Postad 1 september 2007 Författare Postad 1 september 2007 Låt Nicke starta trådar om vad han vill, och carbe, du är väl inte riktigt rätt person att påpeka det. :p Jag tyckte avataren var ball. tack :) vad du var trevlig idag då :O
Octavianus Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 gillar din avatar, påminer lite om ngt timburton kunde ha gjort.
Nicke_92 Postad 1 september 2007 Författare Postad 1 september 2007 gillar din avatar, påminer lite om ngt timburton kunde ha gjort. riktigt kul att du gillar den, jag är själv väldigt nöjd med den :)
Swe__ Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Jag har aldrig startat en sådan här onödig tråd... Ny regel borde införas: Starta vettiga trådar. Nähä? http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=13750
Mr Orange Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 min avatar är fin, och hipp, kanske lite "cool" och "inne" också...
megawatti Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Min är finast. Spar ladningstid på sidan också!
Mr Orange Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 så du är i behov av kort laddningstid pga segt internet?
carbe Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Nähä? http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=13750 Den handlade ju i alla fall om ett förslag till forumet.
viktim Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 asså Carbe vf kan du alldrig acceptera något? du måste tamefan JÄMT käfta emot:S!? Det kanske var en onödig tråd, So What? Och nicke_92, din avatar var as nice!
carbe Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Jag brukar faktiskt inte käfta emot. :) Hehe, värst vad folk tar allt på allvar. :D
viktim Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Jag brukar faktiskt inte käfta emot. :) Hehe, värst vad folk tar allt på allvar. :D Nej, men asså jag tycker du borde ta det lite lugnare. Om nån säger nått emot dej tex: När swe_ menade att du med gör onödiga trådar. Håll med han ist så slipper ni/vi tjafsa om det nå mer. Nu menar jag inte att du ska hålla med vad dom än säger till dej, men skit i och tjafsa om smågrejjer. Hoppas du förstog mig.
carbe Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 Jadå, jag förstår, jag har ju t.o.m startat en helt ny tråd som är precis lika otroligt nödvändig i forumet som den här. ;)
Nicke_92 Postad 9 september 2007 Författare Postad 9 september 2007 asså Carbe vf kan du alldrig acceptera något? du måste tamefan JÄMT käfta emot:S!? Det kanske var en onödig tråd, So What? Och nicke_92, din avatar var as nice! tack så mycket ^viktim^, stewie är ascool förresten :P
FarfarMOV99TD Postad 16 september 2007 Postad 16 september 2007 Jag brukar faktiskt inte käfta emot. :) Hehe, värst vad folk tar allt på allvar. :D jag tycker du ska ta och allmänt lugna ner dig lite. 1. klaga inte på andra när du själv har fickorna fulla av förgiftat mjöl 2. var inte så otroligt påhoppande, (syftar på att du alltid måste citera något som du ska klaga på). (inget illa menat men förbättra dig på dessa punkter)
Pace Postad 16 september 2007 Postad 16 september 2007 Ta och lugna ner er nu. Ett negativt ord till om varandra och tråden stängs.
carbe Postad 16 september 2007 Postad 16 september 2007 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 1, 4 och 8 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Personangrepp, okamratlig ton, ovidkommande samt ej följt särskild instruktion. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum
Recommended Posts