Simon W Postad 22 augusti 2007 Postad 22 augusti 2007 John Cleese Äta nån annans snor, eller tungkyssa en kille? (om du själv är kille alltså) 0 Citera
Podukshunz Postad 23 augusti 2007 Postad 23 augusti 2007 Att alla andra luktar bajs och du är den enda som märker det ;) Amen, det var ju inte...jag menar ju...asså, det....men va f...ämen... touché... Äta nån annans snor, eller tungkyssa en kille? (om du själv är kille alltså) Vafalls!? Anar man en gnutta homofobi på Voodoo? Eller är det bara jag som överreagerar? Nåja, det får väl bli att tungkyssa en kille då, men något säger mig att du hade valt att äta nån annans snor. Rätt, Simon? Buljong eller fond? 0 Citera
Simon W Postad 23 augusti 2007 Postad 23 augusti 2007 Vafalls!? Anar man en gnutta homofobi på Voodoo? Eller är det bara jag som överreagerar? Nåja, det får väl bli att tungkyssa en kille då, men något säger mig att du hade valt att äta nån annans snor. Rätt, Simon? Oj, det där blev kanske lite tokigt, det jag skrev... Jag är inte ens en gnutta homofob. Har polare som är gay, och har inget problem med det. Men JAG vill inte kyssa en kille för det. Förstår du skillnaden? Andra får gärna vara gay, men jag är det inte. Så att tungkyssa en kille känns helt uppåt väggarna knas för mig... Men nog hellre DET än att äta snor. ;) Och därtill säger jag... buljong. Glasögon eller linser? 0 Citera
Rjzonez Postad 23 augusti 2007 Postad 23 augusti 2007 Var inte typ båda med i Monty Python filmen ... den e fett skum :S Men John cleese får det väl bli ;) Naturvetare elr Samhällsvetare? Edit: OJ vad mitt svar hamna långt ner ... :) Den skulle egenligen ligga på SimonWs plats men men ... så går det när man har dålig internet :P Akustisk Naturvetare elr Samhällsvetare? 0 Citera
Rjzonez Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 Amen, det var ju inte...jag menar ju...asså, det....men va f...ämen... touché... hehe, vad vare som menades då XD 0 Citera
Skrytsson Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 Naturvetare måste man väl säga.. (eftersom man går nv-programmet själv..) :) Hemma eller borta? 0 Citera
_nemo_ Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 Borta bra men hemma bäst heter det väl =) King Kong anno 33 eller 2005 0 Citera
_nemo_ Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 2005 :D Haha, tack för den länken =) Kött fy faaaaan. Alien eller Predator (inte filmerna utan karaktärerna) 0 Citera
Simon W Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 Alien! Som jag sagt tidigare - bättre, ruggigare, samt mer "självklart" rymdmonster får man leta efter! Bu eller bä? 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 Bä Mentalt rubbad eller förlamad upp till huvudet? 0 Citera
Usarpe89 Postad 26 augusti 2007 Postad 26 augusti 2007 Var inte typ båda med i Monty Python filmen ... den e fett skum :S Men John cleese får det väl bli ;) Naturvetare elr Samhällsvetare? Edit: OJ vad mitt svar hamna långt ner ... :) Den skulle egenligen ligga på SimonWs plats men men ... så går det när man har dålig internet :P Akustisk Naturvetare elr Samhällsvetare? Båda var medlemmar i kärnan som utgjorde monty python truppen tillsammans med Eric Idle, Michael Palin, Terry Jones och Terry Gilliam. Vet inte vilken filmdu pratar om då de gjorde fyra st. --------------------------- Mentalt rubbad. Idioter har roligare. Canon eller Nikon? 0 Citera
carbe Postad 26 augusti 2007 Författare Postad 26 augusti 2007 Canon Forum: "Filmcafé" eller "Diskussioner"? 0 Citera
Rjzonez Postad 26 augusti 2007 Postad 26 augusti 2007 Diskussioner :D Trådlös eller Med tråd? 0 Citera
Miss_Emma Postad 26 augusti 2007 Postad 26 augusti 2007 Trådlös Att efterfesta med Chuck Norris eller David Hasselhoff? 0 Citera
simonrahnster Postad 26 augusti 2007 Postad 26 augusti 2007 Hasselhoff Stillbildskamera eller videokamera (hoppas den inte var tagen) 0 Citera
Rjzonez Postad 27 augusti 2007 Postad 27 augusti 2007 ouff .. de var svårt, gillar faktiskt båda ... men Stillbildskamera får det bli :D Söt eller gullig? 0 Citera
Swe__ Postad 29 augusti 2007 Postad 29 augusti 2007 Papper, i min den perfekta världen skulle inte plast existera! Public Service eller Kommersiell TV? 0 Citera
Rjzonez Postad 29 augusti 2007 Postad 29 augusti 2007 Public Service Rökfritt eller rök fritt? 0 Citera
Miss_Emma Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 Rökfritt. Yes sireee....jag är tråkig. Flytt: Att packa lång tid i förväg eller att packa allt sista två dagarna? 0 Citera
Headman Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 enter (gillar att trycka på enter :) vet inte varför ). Pingis eller fickpingis 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.