Nicke_92 Postad 27 november 2008 Postad 27 november 2008 Dagens Gnäll: Trött, skola.... det gamla vanliga. 0 Citera
Nicke_92 Postad 27 november 2008 Postad 27 november 2008 Finanskrisen. sugigt. mjoo... men allt på ebay är sjukt billigt :D 0 Citera
Team_fagott Postad 27 november 2008 Postad 27 november 2008 mjoo... men allt på ebay är sjukt billigt :D Tycker du..? Har inte märkt så mycket på tyska ebay iaf.. Krisen kanske inte har nått Europeska marknaden med full kraft ännu. Jag ska försöka handla lite där i helgen, får se om det blir några (asgam)fynd. 0 Citera
Nicke_92 Postad 28 november 2008 Postad 28 november 2008 Dagens Gnäll: citerar ordagrannt: "Diagnos: Litet avslitet fragment från talusbenet i fotleden. Ingen fraktur. Behandlas med kryckkäppar och linda i smärtlindande syfte." Gör sjukt ont iallafall, råkade landa snett på idrotten, tydligen hade ledbandet rivit loss en bit av benet. Får gå på kryckor i en vecka eller två nu... 0 Citera
MovieMaker Postad 28 november 2008 Postad 28 november 2008 Dagens Gnäll: citerar ordagrannt: "Diagnos: Litet avslitet fragment från talusbenet i fotleden. Ingen fraktur. Behandlas med kryckkäppar och linda i smärtlindande syfte." Gör sjukt ont iallafall, råkade landa snett på idrotten, tydligen hade ledbandet rivit loss en bit av benet. Får gå på kryckor i en vecka eller två nu... mm.. man bara avskyr dom där kryckorna. Men folk tar mer hänsyn till en när man går på såna har jag märkt, så bär dom med stolthet.. ^^ Måste se de positiva i de hela.. 0 Citera
Team_fagott Postad 28 november 2008 Postad 28 november 2008 Traderas databas verkar fucka upp sig. 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 november 2008 Postad 30 november 2008 mm.. man bara avskyr dom där kryckorna. Men folk tar mer hänsyn till en när man går på såna har jag märkt, så bär dom med stolthet.. ^^ Måste se de positiva i de hela.. Det är ju iallafall bra ;) men jäklar vad ont i foten jag har :( 0 Citera
Simon W Postad 30 november 2008 Postad 30 november 2008 Har skitkorta naglar, men lyckades trots det få in en liten flisa under högra pekfingernageln - tjopp... Gaaaah! Den går inte få ut, utan måste sitta kvar tills den behagar stötas ut av kroppen. Ser lite tufft ut. 0 Citera
Team_fagott Postad 30 november 2008 Postad 30 november 2008 Har skitkorta naglar, men lyckades trots det få in en liten flisa under högra pekfingernageln - tjopp... Gaaaah! Den går inte få ut, utan måste sitta kvar tills den behagar stötas ut av kroppen. Ser lite tufft ut. Vilken polish använder du? 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 december 2008 Postad 9 december 2008 Dagens gnäll: HAr skitsvårt att sova, har haft i en vecka eller två. Idag beror det på en finfin mix av koffein, socker, övertrötthet, datorspelande och kanske lite inställning... haha, försökte faktist skriva dagens gnällinlägget direkt i googles sökruta ;) 0 Citera
Max_H Postad 13 december 2008 Postad 13 december 2008 Sitter fast på Chicagos j***a flygplats. SAS-planet försenat. Igen. F*n. /Max 0 Citera
MovieMaker Postad 13 december 2008 Postad 13 december 2008 Midnatt.. Jag vill inte sova. Jag vill inte sitta uppe. Jag vill inte titta på film. Jag vet inte vad jag vill. 0 Citera
premierepro Postad 13 december 2008 Postad 13 december 2008 Feber, förkyld. Det skulle vara bättre om det var varmt ute hela tiden! 0 Citera
_nemo_ Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Jag har brutit mitt lillfinger, ouch. 0 Citera
MovieMaker Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Jag har brutit mitt lillfinger, ouch. Aj :S 0 Citera
Team_fagott Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Jag har ställt till det big fett times. Största katastrofen i mitt liv. Mer info kommer imorgon när jag vet mer. 0 Citera
_nemo_ Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Jag har ställt till det big fett times. Största katastrofen i mitt liv. Mer info kommer imorgon när jag vet mer. Det låter ju inte bra?? Fet cliffhanger du gav oss också. Jaja, hoppas det löser sig. 0 Citera
MovieMaker Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Julkortsvecka på posten. Kul, jobba till sena kvällen med att dela ut dom små korten - bara ta fram pannlampan så man ser nånting när solen har gått ner. Fan, jag har inget att gnälla om... Du kan få en massa av mig, bara att fråga.. 0 Citera
Nicke_92 Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Undrar vad Faggotten talar om... :o Dagens Gnäll: Slut på helgen, men ska väl inte gnälla, en vecka till jullovet...:bire 0 Citera
Team_fagott Postad 15 december 2008 Postad 15 december 2008 Undrar vad Faggotten talar om... :o Dagens Gnäll: Slut på helgen, men ska väl inte gnälla, en vecka till jullovet...:bire Problem löst. :D (skriver i dagens toppen grej sedan) 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 december 2008 Postad 16 december 2008 Dagens gnäll: fjortistjatter, "du ba" "han ba" "ja ba" och han ba neee" "äru dum i huuve sa ja ba" aargh 0 Citera
Team_fagott Postad 16 december 2008 Postad 16 december 2008 Fy för i helvete vad det kliar på ryggen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.