Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
En kille råkade köra en garagedörr i huvet på mejj så jag fyck sy... Det gör ont :(

ouuch :( krya på dig, hoppas det läker, eller vad man nu borde säga i en sådan situation ;)

Postad

Dagens Gnäll:

två timmars rast, efter det en sista lektion där jag gjort allt jag ska, så jag får läsa den lektionen :( tänk om jag slapp den lektionen och kunde gå hem...

Postad

Dagens Gnäll:

Några tjejer som inte går i vår klass men är med oss på bilden, munfightades lite med dem, både toppengrej och gnäll, kul att få vara lite elak och klassa ut dem hela tiden, men en del argument irriterade mig också... Rejält... blev lite personligt.

Postad

Dagens Gnäll:

råkade skära ett snitt i tummen på cirka 0.5 cm när jag slant med en nyslipad kniv. :(

edit:

och mina ögon börjar nu svida enormt av ljuset från skärmen, händer aldrig annars :O

Postad

Världens längsta AE-rendering (nåja...) och så glömde jag välja Uncompressed WITH alpha...

Render over night again...NOT. I löve background export i CS4.

/Max

Postad
Spelar du ofta på lotto?[/QUOT

det händer..

De flesta jag springer på som önskar att de vann på lotto visar sig spela väldigt sällan på lotto (hur ska man då kunna vinna?) vilket jag finner intressant.

Postad

Gnäll 1: Har ännu inte fått nytt jobb.

Gnäll 2: Köpte en modell av en X-wing från samma företag som gjorde min Tie fighter, men de var inte samma skala... Jag tänkte hänga upp dom i taket där den ena jagar den andra, men det skulle nog se dumt ut när Darths TF är dubbelt så stor som Lukes X-wing...

Får satsa på false perspective-foton istället.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...