swempa Postad 5 april 2007 Postad 5 april 2007 Sjukt snyggt intro tycker jag dom har gjort, har inte sett sånt innan... http://www.linkinpark.com/site.html 0 Citera
Jonyverse Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Jag tror dom använt pengar och en data. Och sen blandat det på nåt sätt... :) Annars är Flash ett tips. (Om du menar websidan) Håller med om att det ser snyggt ut. 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Jag tror dom använt pengar och en data. Och sen blandat det på nåt sätt... :) Annars är Flash ett tips. Är du säker på att du inte menar dator? Swempa? Syftar du på videon? Kan du defeniera vad i video du menar? 0 Citera
Java ex Machina Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Är du säker på att du inte menar dator? Swempa? Syftar du på videon? Kan du defeniera vad i video du menar? Är du säker på att du inte mennar definera vad i videon? ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Nej det menade jag inte. Menar du verkligen mennar 0 Citera
Simon W Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 mennar ;) Jag håller med. Den här tråden har tappat tråden. 0 Citera
Jonyverse Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 ... jag är säker på att dom använt en data... Men kan ni definiera "tappa tråden"... :) 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Nej dom har använt en dator. En data är t.ex en statestikuppgift eller ett tal. En dator kan användas till att hantera data därimot men det är en helt annan sak. 0 Citera
swempa Postad 6 april 2007 Författare Postad 6 april 2007 Jag syftar på videon, alltså introt i videon.... 0 Citera
Jonyverse Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 JA! Dem har använt flash i sin data. Blandat med pengarna. Sen har dem tryckit på "OK". Vad betyder "därimot" ? :D (jag är 43 år och vet att det heter dator) 0 Citera
Java ex Machina Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 JA! Dem har använt flash i sin data. Blandat med pengarna. Sen har dem tryckit på "OK". Vad betyder "därimot" ? :D (jag är 43 år och vet att det heter dator) Ska det inte vara "De har använt flash"? :e närå, skämt åsido. språkpolisism är roligt till en gräns, sen är det oroligt. 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Jag syftar på videon, alltså introt i videon.... Timelapse troligen. Sått frön i jord. och stält in kameran på att ta bilder under en viss tidintervall (typ 1/minut) och sedan kört det baklänges. Oldest trick in the book. Ingen data här inte ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 JA! Dem har använt flash i sin data. Blandat med pengarna. Sen har dem tryckit på "OK". Vad betyder "därimot" ? :D (jag är 43 år och vet att det heter dator) Vad betyder tryckit? :bire 0 Citera
Jonyverse Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Ja, kanske är bäst att ge sig... alla som vet att det inte heter "dem" och "data" är mina vänner. Men den websidan/videon som tråden handlar om var faktiskt rätt fint gjord... Vi hadde långt framskridna planer för många år sedan att använda timelaps i ett klipp till en "gore-metal" -video. Själva schenen skulle i uppsnabbad fart visa ett köttstycke som ruttnar och möglar. Jag är glad att vi inte gjorde det... Men tekniskt sett var det bara att koppla en timer till filmkameran (16 mm) och exponera en ruta/minut eller timme. (vi tänkte förvara köttet i ett akvarium under filmningen). Förmodligen skulle det stunkit rejält och blivit fullt med flugor. På Super-8 tiden lekte man också mer med sånt där, det var ju så lätt att göra korta timelapsar. (Nu kanske man måste ha en data eller nåt) :O 0 Citera
Khaain Postad 6 april 2007 Postad 6 april 2007 Haha, lätt bästa tråden någonsin alltså. En rättning och ett stav- eller grammatikfel per post. 0 Citera
Team_fagott Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Haha, lätt bästa tråden någonsin alltså. En rättning och ett stav- eller grammatikfel per post. Lätt den bästa tråden någonsin. Alltså. Menar du väll? 0 Citera
Team_fagott Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Gjort på en mac det ser ju alla ;) Jag är nästan säker på att den är gjort med en kamera. 0 Citera
Anhool Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Jag är nästan säker på att den är gjort med en kamera. Jag är nästan säker att den är gjorD med en kamera. Jag vill också ha högre postcount!!!111one1!1 0 Citera
Team_fagott Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Jag är nästan säker att den är gjorD med en kamera. Jag vill också ha högre postcount!!!111one1!1 säker på att det ska vara ett litet d. Näe, fy fan. Glad påsk! 0 Citera
Jonyverse Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Det är bara omodern film som görs med kamera. All modern film görs digitalt med en data, eller en Mac... och det stavas "jord" om vi fortfarande pratar om introt med växterna som växer neråt.... :) 0 Citera
Team_fagott Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Det är bara omodern film som görs med kamera. All modern film görs digitalt med en data, eller en Mac... och det stavas "jord" om vi fortfarande pratar om introt med växterna som växer neråt.... :) Ja verkligen. Vem behöver 35mm film när man har data. Själv gör jag allt i MS-paint och i ms-dos promt. 0 Citera
swempa Postad 7 april 2007 Författare Postad 7 april 2007 Men seriöst, ni är ju såå roliga faktiskt! Team fagott är alla dina 408 inlägg lika seriösa?? skärp dig, det finns säkert forum för oseriösa svar! Testa google för f*n 0 Citera
Anhool Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 skärp dig, det finns säkert forum för oseriösa svar! Men det höjer inte postcounten på voodoofilm! Need... Higher... Postcount... Must... Spam... 0 Citera
_nemo_ Postad 7 april 2007 Postad 7 april 2007 Det som är roligt är att Team Faggot är en av de personer jag hört senaste tiden klaga EXTREMT mycket på spammare. Men han har ju åtminstonde gett dig det svar du behöver också. [citat=team faggot]Timelapse troligen. Sått frön i jord. och stält in kameran på att ta bilder under en viss tidintervall (typ 1/minut) och sedan kört det baklänges.[/citat] Dock är det nog inte så ofta som ett kort i minuten. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.