Gå till innehåll

Catfight (1:27)


Sam o Rai

Recommended Posts

Catfight (1:27)

 

Två katter gör upp om en fisk. Vårat senaste projekt. Säg vad ni tycker. Lite south park fast bättre.

 

 

http://img401.imageshack.us/img401/7567/voodoo1so4.th.jpg http://img401.imageshack.us/img401/3472/voodoo2dh8.th.jpg http://img401.imageshack.us/img401/7509/voodoo3px3.th.jpg

 

Format: MPEG

Längd: 1 min 27 sek

Storlek: 65 MB

Länk till kommentar
Share on other sites

haha bra där

 

Tack!

 

 

Heh, när jag inte trodde du kunde göra nåt värre så överaskar du mig :p

Och drömmer du om katter som knullar varandra rekommenderar jag dig att uppsöka en psykolog.

 

Tyckte du den här va sämre än elak björn? Shit, varför? Jag tänker inte uppsöka någon psykolog. Och jag drömde inte att två katter knullade varandra, utan det var en hund och en katt. Kanske lika sjukt egentligen, men skitsamma.

 

PS: Fan bilden blev skitpixlig på google. Får försöka slänga upp den på nå mer ställe. DS.

 

EDIT: Nu är den på youtube istället, blev bättre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hmmm...

 

Kändes mest som en previz... Dvs en förlaga till vad som ska göras. Bättre animation och fler ljudeffekter behövs :)

 

Gör en version 2.

 

/j

 

ps. den är då värd att faktiskt göra en version 2, så en komplimangdiss från mig :) ds.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hmmm...

 

Kändes mest som en previz... Dvs en förlaga till vad som ska göras. Bättre animation och fler ljudeffekter behövs :)

 

Gör en version 2.

 

/j

 

ps. den är då värd att faktiskt göra en version 2, så en komplimangdiss från mig :) ds.

 

Vi ville inte ha en animation först. Det blev så pga att det var så jäkla svårt att få katterna att göra de man sa åt dom. Dom ville verkligen inte lyssna.

 

Så vi tog bara kort på dom och kom på ideén att göra såhär, vi är grymt nöjda, nu ska vi skicka in den till lite festivaler.

 

Din PS-mening fattar jag inte alls.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dissen är att gör en ny

Komplimangen är den är värd att göra en ny och inte lägga ner :)

 

Får jag föreslå att jobba lite med ljudet i alla fall innan ni skickar iväg, fler olika mjao o maoooooooo eller mjjjuuuaaaa kanske också ett meow. Bygg ett språk med olika jam,

 

Tjo,

j

Länk till kommentar
Share on other sites

Heh.. ehm.. jo, jag förstår inte hur detta ska vara steg till att rädda filmvärlden, men men vem vet om 1år kanske catfight knullning vara överst på listan:p

 

ps. South park äger fett, och detta ser ut som en åttondels kopia av dem. Så sätt er fan inte på nårra höga hästar åå dissa south park!

 

ps+2. Måste säg att jag tyckte elak björn var bättre:p

Länk till kommentar
Share on other sites

Heh.. ehm.. jo, jag förstår inte hur detta ska vara steg till att rädda filmvärlden, men men vem vet om 1år kanske catfight knullning vara överst på listan:p

 

ps. South park äger fett, och detta ser ut som en åttondels kopia av dem. Så sätt er fan inte på nårra höga hästar åå dissa south park!

 

ps+2. Måste säg att jag tyckte elak björn var bättre:p

 

Vi ligger tydligen före vår tid..

De mest populära filmerna i the future kommer o va såna som vi gör..

 

Det här är sånt som riktiga genier måste få ta...

 

Jag menar hur många skrattade inte åt Isak Newton när han gjorde Mona Lisa, idag är den sedd som ett stort konstverk.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jaså, förtal. Trevligt. Du får gärna visa mig skämtet i south park, eller berätta vilken del de va me i.

 

Kan inte avsnittsnumret, men Cartman gjorde upp med en gosse om något de funnit vid en utgrävning.

Han föreslog att de skulle kicka pung om den. De skulle turas om och den som gav sig förlorade.

Cartman sparkade först och gav sedan upp utan att den andre gossen fick sparka.

 

 

\\Sky

 

(jag kan inte fatta att jag faktiskt tog mig tid att ge ett riktigt svar)

Länk till kommentar
Share on other sites

Kan inte avsnittsnumret, men Cartman gjorde upp med en gosse om något de funnit vid en utgrävning.

Han föreslog att de skulle kicka pung om den. De skulle turas om och den som gav sig förlorade.

Cartman sparkade först och gav sedan upp utan att den andre gossen fick sparka.

 

 

\\Sky

 

(jag kan inte fatta att jag faktiskt tog mig tid att ge ett riktigt svar)

 

Känns bra att veta att vi har samma slags humor som de som gör south park då. Har inte sett så mycket av det, men tydligen ska det vara väldigt framgångsrikt.

 

Den delen du pratar om, som du säger att vi snott har jag inte sett. Så tyvärr kan jag inte säga om det var tillräckligt likt för att anklaga mig för stöld.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vi ligger tydligen före vår tid..

De mest populära filmerna i the future kommer o va såna som vi gör..

 

Det här är sånt som riktiga genier måste få ta...

 

Jag menar hur många skrattade inte åt Isak Newton när han gjorde Mona Lisa, idag är den sedd som ett stort konstverk.

 

 

Det jag har att säga låter bättre på engelska...

"If that's the movies of the future, then kill me now!".

Filmen är precis lika dålig som de jag gjorde när jag var 9 år, bara att jag inte hade djurporr på hjärnan precis.

 

[Jag känner verkligen att jag borde försöka pressa ur mig något positivt:]

 

Du skulle säkert kunna göra bra filmer, men då får du sluta basera dem på sjuka drömmar, speciellt DINA sjuka drömmar.

 

[Det där gick ju bra...]

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tycker inte att den var särskilt sjuk. Johannes Pinters gamla "Return of the wheelchair Nazi" tycker jag fortfarande är sjuk på ett jävligt bra politiskt inkorrekt sätt (rullstolsbunden nevrosedynskadad kille i Nazi-uniform piskar skyltdockor blodiga). Fortfarande jävligt snyggt gjord fast det var så länge sedan.

 

Konstruktiv kritik: Filmen är för långsam i tempo. Där skiljer den sig från South Park som kännetecknar sig just med sin rappa timing och leverans av replikerna. Den här kortfilmen är South Park på 4gg slow motion.

Länk till kommentar
Share on other sites

Fortfarande jävligt snyggt gjord fast det var så länge sedan.

Tack så mycket. Fast de var bara nån dag sen vi gjorde den.

Konstruktiv kritik: Filmen är för långsam i tempo. Där skiljer den sig från South Park som kännetecknar sig just med sin rappa timing och leverans av replikerna. Den här kortfilmen är South Park på 4gg slow motion.

Ok vi ska tänka på det. Tycker du att själva jucken är för långsamma? Kanske föredrar lite hårdare djursex? Skämta bara ;) Tanken var faktiskt att göra den som south park fast 4 ggr saktare, imponerad att du uppmärksammade det, bravo!!

 

Tack så hemskt mycket för konstruktiv kritik. Uppskattas. Tack för att du tog dig tid att titta o skriva.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...