Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 veckor senare...
Postad
Av någon anledning fick spelutveklarna till detta spel för sig att vissa element inte var riktigt så orginellt som de först trodde.

Vet inte om det är för att jag är så sinnessjukt trött just nu som jag missat nåt, men vad är det ofrivillig plankning på??

Postad
Vet inte om det är för att jag är så sinnessjukt trött just nu som jag missat nåt, men vad är det ofrivillig plankning på??

Egentligen borde jag väl inte behöva... men ok då...

Ledtråd:

"From the darkness of future past,

the magician longs to see.

One chance out between two worlds,

FIRE WALK WITH ME!"

---

Men nytt inlägg här då:

CUBE!!!

Postad
Dagens Gnäll:

Till och från ont i halsen, och fått den fjärde munblåsan i rad med runt en veckas eller mindre mellanrum...

Måste du gnälla så mycket att du t.o.m sprider ditt gnäll till fel trådar? ;)

Postad
En grupp med brittiska soldater fick LSD för att se vad som hände. Det är Monty Python i verkligheten. Fast beväpnade.

Wow. LSD är svaret för vår värld idag! Maken till bruten stridsvilja får man ju leta efter. :D

Postad
Star Wars Floppy Disk!

Haha kom ihåg floppymusic till min amiga 500 och även i 1541:an till C64:an. Fast jag tror inte det var särskilt bra för driven. a500 driven pajade inte långt där efter.

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...