Nicke_92 Postad 15 november 2007 Postad 15 november 2007 BÄSTA. YOUTUBE. KLIPPET. NÅNSIN! :e FÖR ROLIGT FÖR ATT FINNAS TILL!! LMFAO 0 Citera
jmalmsten Postad 23 november 2007 Postad 23 november 2007 hmmm walfridsson... du har fått med en "]" för mycket i din tag tror jag... hittade länken i page-sourcen (tackar min bakgrund som webbdesigner för den kunskapen att kunna luska ut sånt:p) http://www.youtube.com/v/p-NZ1pEjf3U] Borde vara: http://www.youtube.com/watch?v=p-NZ1pEjf3U men jag gör en youtubetagg så länge: Och jo... jovisstfan är det likt... undrar vad Fares och grabbarna tycker... dom kanske var med på ett hörn tillochmed... vad vet jag?;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 november 2007 Postad 24 november 2007 har postat den förut, fast inte embed... 0 Citera
jmalmsten Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 David Lynch: Problem Solver... http://www.youtube.com/watch?v=ehpO-fM5liY 0 Citera
jmalmsten Postad 20 december 2007 Postad 20 december 2007 tja... vad säger man... (undrar om den redan är postad... men men...) JAVE JAVE JAVE JAVE JAVE JAVE JAVEEEEEE!!!! Å nu blir det mer reklam! BOM!!! Och den klassiska SF-Loggan komplett med animerade ridåer och synthmusik... 0 Citera
Simon W Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Ja, jag känner väl inte till hälften av alla karaktärer (främst tecknade) han härmar, men de jag känner till nejlar han! Andra kul härmapor. 0 Citera
Yutaro Postad 4 januari 2008 Postad 4 januari 2008 Fick man bara ta med sig en YouTube film till öde ön skulle det bli denna 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 januari 2008 Postad 5 januari 2008 Tjenare gott folk vill ni må illa? kolla då på en i 7:an på min skola, en av mina polares brors kompis ---> han är jocke i filmen obs se slutet så förstår ni varför ni ska må illa URK! kallar honom avfallskvarnen när jag ser honom ;) 0 Citera
Film smurfen Postad 5 januari 2008 Postad 5 januari 2008 Hmm..? Det där var väl ändå lite sjukt. Man kunde ju nästan tro att dem käkat på McDonalds. xD 0 Citera
Miss_Emma Postad 5 januari 2008 Postad 5 januari 2008 Om du skulle må förjävligt så skulle nog inte den här uppmärksamheten få dig att känna att du kunde läkas. Fy fan vad det känns som att ära och heder är bortspolade begrepp. Förbannade papparazzos. Förlåt att jag postar så deprimerande saker. 0 Citera
Nicke_92 Postad 6 januari 2008 Postad 6 januari 2008 Hmm..? Det där var väl ändå lite sjukt. Man kunde ju nästan tro att dem käkat på McDonalds. xD Haha :D 0 Citera
Film smurfen Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 Slagsmål med en björn, HAHAHAHA....! Och så en fruktansvärt skicklig step dance (River Dance) 0 Citera
_nemo_ Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 Fy fan vilken tortyr att va tvungen att se en hel sån där föreställning. :D Men visst var han duktig på att steppa, han är säkert skitgrym på att *%#> *** också. 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 fyfan vad jobbig den är :p fast rolig... 0 Citera
jmalmsten Postad 13 januari 2008 Postad 13 januari 2008 jag vet inte hur jag ska beskriva detta... det måste vara jävligt japanskt:p ミカンせいじん と あにき ① Mikan Seijin to Aniki vol 1 (grovt översatt: Mandarinmannen & Brorsan) 0 Citera
Nicke_92 Postad 13 januari 2008 Postad 13 januari 2008 Japaner är konstiga :D btw, måste hitta en japansk reklam för att visa kompisarna vad jag snackar om vad gäller japansk reklam ^^ 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 13 januari 2008 Postad 13 januari 2008 Väldigt roligt om du frågar mig. 0 Citera
jmalmsten Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Japaner är konstiga :D Det är därför jag gillar dom:e btw, måste hitta en japansk reklam för att visa kompisarna vad jag snackar om vad gäller japansk reklam ^^ duger denna: http://www.slusho.jp/contest/sample/small.html ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Det är därför jag gillar dom:e haha :D thnx för reklamen btw :D precis vad jag syftade på :p antipiracing filmen var askul :p (hur fan stavas antipiracing?!) totalt offtopic: Jmalmsten? hur säger man idiot på japanska ? :D verkar kul att gå runt och säga till folk utan att de förstår, jag har hållt på så på finska, men nu börjarr det bli uttjatat ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.