Jump to content

Recommended Posts

Posted

hej jag har gått in på statist.se där kan man bli statist men det kostar 125 kr typ och jag vill inte lägga ut pengar om jag endå inte kommer med.

finns det nån sida som man kan bli statist i nån film fast man inte behöver betala?

Posted

filmcafe.nu

där kommer ofta in annonser, och statistforumet är aktivt. det finns en statistförening också som verkar funka nästan som en lightversion av en fackorganisation, de är aktiva på det forumet. gå in och fråga där.

Posted
hej jag har gått in på statist.se där kan man bli statist men det kostar 125 kr typ och jag vill inte lägga ut pengar om jag endå inte kommer med.

finns det nån sida som man kan bli statist i nån film fast man inte behöver betala?

Varför inte försöka iaf? Man kommer inte så långt om man ska tänka så?

Försök iaf, om det inte går bra så wtf life goes on. ;P

• 4 weeks later...
  • 3 months later...
Posted
filmcafe.nu

där kommer ofta in annonser, och statistforumet är aktivt. det finns en statistförening också som verkar funka nästan som en lightversion av en fackorganisation, de är aktiva på det forumet. gå in och fråga där.

*skrattar* Det låter nästan lite absurt att det skulle finnas statistförening. Någon som vet om de har en hemsida eller vart deras huvudkontor ligger? ::=)

• 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 5 months later...