Gå till innehåll

Gangstrike


Tobbger

Recommended Posts

Japp, nu så tänkte jag visa en film som tre utav GurkoWorks-medlemmarna spelade in en solig sommardag när de helt enkelt hade tråkigt, men också ville testa Final Cuts egenskaper vad det gäller slow-motion. Den är filmad utan manus så vi har bara kommit på eftersom. Det är en action-komedi så hakar inte upp er på fula ljudeffekter, vi gjorde dom lite sådär fula för att få det att bli fjantigt och roligt.

 

Enjoy!

http://static.zed.cbc.ca/users/t/Tobbger/files/Gangstrike_english22.wmv

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 11 månader senare...
  • 10 månader senare...

[citat=Tobbger]Japp, nu så tänkte jag visa en film som tre utav GurkoWorks-medlemmarna spelade in en solig sommardag när de helt enkelt hade tråkigt, men också ville testa Final Cuts egenskaper vad det gäller slow-motion. Den är filmad utan manus så vi har bara kommit på eftersom. Det är en action-komedi så hakar inte upp er på fula ljudeffekter, vi gjorde dom lite sådär fula för att få det att bli fjantigt och roligt.

 

Enjoy!

http://static.zed.cbc.ca/users/t/Tobbger/files/Gangstrike_english22.wmv[/citat]

 

 

 

 

KANSKE ETT AV DE SÄMSTA FILMERNA JAG SETT I HELA MITT LIV. DE HÄR KILLARNA BORDE FÖRBJUDAS ATT HÅLLA PÅ MED FILM!!!!!

 

MAN BLIR JU SÅ ARG NÄR DE LÄGGER UT DEN OCKSÅ PÅ NÄTET. EN DÅLIG FILM BORDE FÖRBJUDAS!!!!!

 

ALLT VAR SKIT HELA RUBBET TILL O MED SLOWMOTION SEKVENSEN VA URDÅLIG!!!! OO DÅ SKA VI INTE ENS TA UPP RUBRIKVALET!!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Inget vidare alls! Eller ja... Dåligt! Klart det kanske matchar era førutsættningar, kunskaper och mål ??? Men varfør skall allt ut på internet nuførtiden? Det va ju bættre førr!!! Varfør ær den textad på engelska? varfør?

Att filma nær man har tråkigt ær det inget fel på! men att lægga upp ett sådant "test" och sedan tro att man ska få en massiv hyllning? ja ja...

Länk till kommentar
Share on other sites

Nä, men sååå jädrans tokigt är det väl ändå inte. Värre har man väl sett på denna sajt. Jag känner att det här gjort med glimten i ögonvrån. Lite annorlunda klippning kunde man ju önska. Men jag tycker att det hela är ganska OK!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=arvid]Nä, men sååå jädrans tokigt är det väl ändå inte. Värre har man väl sett på denna sajt. Jag känner att det här gjort med glimten i ögonvrån. Lite annorlunda klippning kunde man ju önska. Men jag tycker att det hela är ganska OK![/citat]

håller med.

 

ungefär som jönssonligan, folk gillar det även om kritikerna aldrig tycker om dom. överhuvudtaget så är det lilla jönssonligan som jag tänker på när jag ser filmen och dess humornivå...

 

Jag har definitivt sett värre här... och jag kan erkänna att jag också gjort sämre.jag vill säga bättre, men vet inte om mitt samvete håller för det;)

 

försök dock att få bort bruset till senare kreationer.

 

var det meningen att ha med klippet när han går från automaten och sedan står där igen och säger "hoppas inte..."? klassiskt felklipp men jag misstänker att det nästan var meningen... har jag rätt?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har sett värre... Mina egna första tex. Ingen planering alls. Och på slutet fortsatte vi bara för att kunna få den färdig och "äntligen" få bort den från tankarna.

 

SLowmotion effekterna var rätt stiliga.... Men skådespeleriet och effekterna var hur b som heslt.... Men bra för en "komma på och spela in" film om man säger så..... Lycka till nästa gång! Med lite planering kan de bli "sjukt bra" ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

dålig dålig dålig, jag har iof sett värre,

men du kan inte räkna med att vi ska tycka om en film som handlar om en unge som blir jagad uti skogen osv. om det var ett försök till action komedi så har jag aldrig sett nåt värre. jag skulle kunna göra en mer "action" fylld film med min llillebrorsa och hans kompisar när dom leker gangsters, för det är vad jag tänker på när jag ser filmen.

 

ok, jag förstår att du var ute och lekte med kameran en sommardag, men snälla lägg inte ut det på nätet. jag vet inte hur det är med er andra men det här är inte sånt här jag vill se. dylikt trams hör hemma i video bibloteket och inte här.

 

Häls. en besserwisser.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...