Ekeberg Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 http://www.sprocket.se/media.php?id=820 ... finns spår av nötter 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Den var väl rätt okej, men jag störde mig lite på basket-killens tillgjorda röst. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sir_flint Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Jo denna film var ju ganska ok för att bara leka lite. Störde mig på rösten också eftersom man ibland inte hörde vad dom sa, och sen klippningen var ju sådär. Lite mer trim på dom så skulle de bli bra. /Roger 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlssons klister Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Rösterna var rätt så roliga.... tror jag? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekeberg Posted August 17, 2005 Author Share Posted August 17, 2005 Vill bara säga att det bara är Berättarrösten som é omgjord..eftersom alla bara verkar prata om rösterna :S 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 [citat=Ekeberg]Vill bara säga att det bara är Berättarrösten som é omgjord..eftersom alla bara verkar prata om rösterna :S[/citat] Berättarrösten var rätt grym, det var just basketsnubbens tillgjorda röst som irriterade mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Eh ja, den var ju ganska okej! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorch Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Hmm, när ja går till den länken du skrev sist så står det att jag inte får se filmerna :S. Fy va jobbigt adet måste vara då! Det är ju bara att trycka, men sen så kommer det fram en vit sida där det såtår att ja inte får se den... konstigt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 [citat=chorch]Hmm, när ja går till den länken du skrev sist så står det att jag inte får se filmerna :S. Fy va jobbigt adet måste vara då! Det är ju bara att trycka, men sen så kommer det fram en vit sida där det såtår att ja inte får se den... konstigt.[/citat] Den han skrev sist? Menar du Sprocket? Den är tillfälligt avstängd pga uppgradering. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Gå in på den här länken http://www.eoo.se/zaxen/Puttis och högerklicka på filmen och klicka på "spara mål som", Chorch. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 [citat=Black Star]Gå in på den här länken http://www.eoo.se/zaxen/Puttis och höger klicka på filmen och klicka på "spara mål som", Chorch.[/citat] Vad är det för sida och vad har den med den andra filmen att göra? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Oj, det var visst den sidan han länkade till... :r 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Ahh så ni har hittat hit kanal 754234! Kan för övrigt tala om att Kund Berry kommer för alltid vara mer eller mindre en klassiker för mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA2 Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Wow, dom hade jag lugnt köpt. Bra relle. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekeberg Posted August 18, 2005 Author Share Posted August 18, 2005 [citat=Anhool]Ahh så ni har hittat hit kanal 754234! Kan för övrigt tala om att Kund Berry kommer för alltid vara mer eller mindre en klassiker för mig.[/citat] Det var riktigt kul å höra :D Fler kund berrys é på väg, manus å allt é klart det gäller bara att hitta rätta platsen av filma dem på..Som t.ex. Kund Berrys Simskola ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 [citat=Ekeberg]Som t.ex. Kund Berrys Simskola ^^[/citat] Hehe, kan ju bara gissa vad han kommer göra mot dom stackars eleverna då. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leranimatör Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 [citat=Broman][citat=Ekeberg]Som t.ex. Kund Berrys Simskola ^^[/citat] Hehe, kan ju bara gissa vad han kommer göra mot dom stackars eleverna då. :)[/citat] Ehumm tex dränka dem eller??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Jag gillade inte skiten! händer det att ni gör något som inte är intärnt? för seriöst är väll inte att börja snacka om! men tänker ni att folk ska tycka det är kul de ni gör? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leranimatör Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Vad var det han sa när han säger "den innehåller en massa vitaminer som hhummmmmmm och järn" Alltså hhummmmmmm 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekeberg Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 [citat=leranimatör]Vad var det han sa när han säger "den innehåller en massa vitaminer som hhummmmmmm och järn" Alltså hhummmmmmm[/citat] Han säger: hhhuuummmhhhjj... ^^ alltså ingenting. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cjwk Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 schyssta frosties, enda de inte förbättrade dig på var dubbelfattningen ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elion Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Jag tyckte filmen var roligt, rösterna var bra, kanske lite överdrivet men helt klart roligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekeberg Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Nej vi hade inget syfte med den annat än att VI ville ha roligt. Så den é väl inte direkt ett tekniskt mästerverk men det är min humor i ett nötskal ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Jag måste hålla med sound_front. Den var jättetråkig. Förstår inte vad som är kul med att se en kille som beter sig cp och pratar med pipig röst. Nästa gång ni gör film kanske ni kan testa göra nåt som ni tror kan vara kul att kolla på och inte bara kul för er att göra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekeberg Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 [citat=Usarpe89]Jag måste hålla med sound_front. Den var jättetråkig. Förstår inte vad som är kul med att se en kille som beter sig cp och pratar med pipig röst. Nästa gång ni gör film kanske ni kan testa göra nåt som ni tror kan vara kul att kolla på och inte bara kul för er att göra.[/citat] Jag börjar faktiskt tröttna på dina kommentarer om hur cp vi är hela tiden. Sen vill jag påpeka att jag inte heller satt och as garva när jag såg dina filmer direkt, inte underhållande någonstans. Och jag orkar inte med ditt fejs nått mer. om du inte har något lämpligare att säga än att vi beter oss cp så får du hemst gärna sluta kommentera våra filmer. tack på för hand äckelpäckel! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts