Jump to content

en liten Reklamfilm om flingor :P

Ekeberg

Recommended Posts

Hmm, när ja går till den länken du skrev sist så står det att jag inte får se filmerna :S. Fy va jobbigt adet måste vara då! Det är ju bara att trycka, men sen så kommer det fram en vit sida där det såtår att ja inte får se den... konstigt.

[citat=chorch]Hmm, när ja går till den länken du skrev sist så står det att jag inte får se filmerna :S. Fy va jobbigt adet måste vara då! Det är ju bara att trycka, men sen så kommer det fram en vit sida där det såtår att ja inte får se den... konstigt.[/citat]

Den han skrev sist? Menar du Sprocket?

Den är tillfälligt avstängd pga uppgradering.

[citat=Anhool]Ahh så ni har hittat hit kanal 754234!

Kan för övrigt tala om att Kund Berry kommer för alltid vara mer eller mindre en klassiker för mig.[/citat]

Det var riktigt kul å höra :D

Fler kund berrys é på väg, manus å allt é klart det gäller bara att hitta rätta platsen av filma dem på..Som t.ex. Kund Berrys Simskola ^^

• 7 months later...
  • 2 weeks later...

Jag måste hålla med sound_front. Den var jättetråkig. Förstår inte vad som är kul med att se en kille som beter sig cp och pratar med pipig röst. Nästa gång ni gör film kanske ni kan testa göra nåt som ni tror kan vara kul att kolla på och inte bara kul för er att göra.

[citat=Usarpe89]Jag måste hålla med sound_front. Den var jättetråkig. Förstår inte vad som är kul med att se en kille som beter sig cp och pratar med pipig röst. Nästa gång ni gör film kanske ni kan testa göra nåt som ni tror kan vara kul att kolla på och inte bara kul för er att göra.[/citat]

Jag börjar faktiskt tröttna på dina kommentarer om hur cp vi är hela tiden.

Sen vill jag påpeka att jag inte heller satt och as garva när jag såg dina filmer direkt, inte underhållande någonstans. Och jag orkar inte med ditt fejs nått mer. om du inte har något lämpligare att säga än att vi beter oss cp så får du hemst gärna sluta kommentera våra filmer. tack på för hand äckelpäckel!