Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo denna film var ju ganska ok för att bara leka lite.

Störde mig på rösten också eftersom man ibland inte hörde vad dom sa, och sen klippningen var ju sådär.

Lite mer trim på dom så skulle de bli bra.

/Roger

Postad

[citat=Ekeberg]Vill bara säga att det bara är Berättarrösten som é omgjord..eftersom alla bara verkar prata om rösterna :S[/citat]

Berättarrösten var rätt grym,

det var just basketsnubbens tillgjorda röst som irriterade mig.

Postad

Hmm, när ja går till den länken du skrev sist så står det att jag inte får se filmerna :S. Fy va jobbigt adet måste vara då! Det är ju bara att trycka, men sen så kommer det fram en vit sida där det såtår att ja inte får se den... konstigt.

Postad

[citat=chorch]Hmm, när ja går till den länken du skrev sist så står det att jag inte får se filmerna :S. Fy va jobbigt adet måste vara då! Det är ju bara att trycka, men sen så kommer det fram en vit sida där det såtår att ja inte får se den... konstigt.[/citat]

Den han skrev sist? Menar du Sprocket?

Den är tillfälligt avstängd pga uppgradering.

Postad

[citat=Anhool]Ahh så ni har hittat hit kanal 754234!

Kan för övrigt tala om att Kund Berry kommer för alltid vara mer eller mindre en klassiker för mig.[/citat]

Det var riktigt kul å höra :D

Fler kund berrys é på väg, manus å allt é klart det gäller bara att hitta rätta platsen av filma dem på..Som t.ex. Kund Berrys Simskola ^^

• 7 månader senare...
Postad

Jag gillade inte skiten! händer det att ni gör något som inte är intärnt? för seriöst är väll inte att börja snacka om! men tänker ni att folk ska tycka det är kul de ni gör?

• 2 veckor senare...
Postad

[citat=leranimatör]Vad var det han sa när han säger "den innehåller en massa vitaminer som hhummmmmmm och järn"

Alltså hhummmmmmm[/citat]

Han säger: hhhuuummmhhhjj...

^^

alltså ingenting.

Postad

Nej vi hade inget syfte med den annat än att VI ville ha roligt. Så den é väl inte direkt ett tekniskt mästerverk men det är min humor i ett nötskal ^^

Postad

Jag måste hålla med sound_front. Den var jättetråkig. Förstår inte vad som är kul med att se en kille som beter sig cp och pratar med pipig röst. Nästa gång ni gör film kanske ni kan testa göra nåt som ni tror kan vara kul att kolla på och inte bara kul för er att göra.

Postad

[citat=Usarpe89]Jag måste hålla med sound_front. Den var jättetråkig. Förstår inte vad som är kul med att se en kille som beter sig cp och pratar med pipig röst. Nästa gång ni gör film kanske ni kan testa göra nåt som ni tror kan vara kul att kolla på och inte bara kul för er att göra.[/citat]

Jag börjar faktiskt tröttna på dina kommentarer om hur cp vi är hela tiden.

Sen vill jag påpeka att jag inte heller satt och as garva när jag såg dina filmer direkt, inte underhållande någonstans. Och jag orkar inte med ditt fejs nått mer. om du inte har något lämpligare att säga än att vi beter oss cp så får du hemst gärna sluta kommentera våra filmer. tack på för hand äckelpäckel!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...