Black Star Posted December 14, 2005 Author Share Posted December 14, 2005 Tack för kritiken! Jo kulorna hade kunnat gå lite snabbare. Vet faktiskt inte överhuvudtaget varför vi gjorde så... Men kul att du gillade filmen. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders10 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Jag tyckte att den var snyggt fotad och hade roliga detaljer som tex när grenen blir avskjuten. Häftig, passande musik och helt ok skådisar.. En sak bara som blir B:igt.. När skådisarna pratar högt med sig själv. Hur ofta gör man det i verkligheten.. Men, som sagt, annar tyckt jag att den var häftig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreeze Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 [citat=anders10]En sak bara som blir B:igt.. När skådisarna pratar högt med sig själv. Hur ofta gör man det i verkligheten.. Men, som sagt, annar tyckt jag att den var häftig![/citat] Jag gillade filmen, den var underhållande. Och jag angående att prata med sig själv. Jag pratar med mig själv då och då ;) Ofta när jag sitter och funderar på något kan jag börja pladdra för mig själv. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 Tack båda två, kul att ni gillade filmen! ;) Anledningen till att jag pratade högt var för att man skulle förstå lite vad som händer. Filmen i sig är inget större utan bara en test film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Var inte så blygsam nu! ALLA filmer är väl testfilmer? Och den testen visade sig ju vara ganska lyckad. Så fortsätt testa! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted January 2, 2006 Author Share Posted January 2, 2006 He he, ja ja... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Math Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Rolig film. Kul idé. Skådespelarinsatserna lämnar väl en del att önska, men rätt bra filmat o effektivt slut. :-) Filma mera! /Matte 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmpro Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 snyggt, men lite mörkt ibland. är huvudpersonen släkt med johan glans möjligtvis. Dom e aslika :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 [citat=filmpro]är huvudpersonen släkt med johan glans möjligtvis. Dom e aslika :)[/citat] Haha :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted March 16, 2006 Author Share Posted March 16, 2006 Nej det är jag inte :) Tack förkritiken dock! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leranimatör Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 [citat=filmpro] är huvudpersonen släkt med johan glans möjligtvis. Dom e aslika :)[/citat] Jag har också tänkt på det :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Film smurfen Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Cool film, jag tyckte väldigt mycke om klonerna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted March 26, 2006 Author Share Posted March 26, 2006 tack :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts