Black Star Postad 14 december 2005 Författare Postad 14 december 2005 Tack för kritiken! Jo kulorna hade kunnat gå lite snabbare. Vet faktiskt inte överhuvudtaget varför vi gjorde så... Men kul att du gillade filmen. :) 0 Citera
anders10 Postad 14 december 2005 Postad 14 december 2005 Jag tyckte att den var snyggt fotad och hade roliga detaljer som tex när grenen blir avskjuten. Häftig, passande musik och helt ok skådisar.. En sak bara som blir B:igt.. När skådisarna pratar högt med sig själv. Hur ofta gör man det i verkligheten.. Men, som sagt, annar tyckt jag att den var häftig! 0 Citera
dreeze Postad 16 december 2005 Postad 16 december 2005 [citat=anders10]En sak bara som blir B:igt.. När skådisarna pratar högt med sig själv. Hur ofta gör man det i verkligheten.. Men, som sagt, annar tyckt jag att den var häftig![/citat] Jag gillade filmen, den var underhållande. Och jag angående att prata med sig själv. Jag pratar med mig själv då och då ;) Ofta när jag sitter och funderar på något kan jag börja pladdra för mig själv. 0 Citera
Black Star Postad 19 december 2005 Författare Postad 19 december 2005 Tack båda två, kul att ni gillade filmen! ;) Anledningen till att jag pratade högt var för att man skulle förstå lite vad som händer. Filmen i sig är inget större utan bara en test film. 0 Citera
arvid Postad 19 december 2005 Postad 19 december 2005 Var inte så blygsam nu! ALLA filmer är väl testfilmer? Och den testen visade sig ju vara ganska lyckad. Så fortsätt testa! 0 Citera
Math Postad 12 mars 2006 Postad 12 mars 2006 Rolig film. Kul idé. Skådespelarinsatserna lämnar väl en del att önska, men rätt bra filmat o effektivt slut. :-) Filma mera! /Matte 0 Citera
filmpro Postad 14 mars 2006 Postad 14 mars 2006 snyggt, men lite mörkt ibland. är huvudpersonen släkt med johan glans möjligtvis. Dom e aslika :) 0 Citera
Broman Postad 14 mars 2006 Postad 14 mars 2006 [citat=filmpro]är huvudpersonen släkt med johan glans möjligtvis. Dom e aslika :)[/citat] Haha :) 0 Citera
Black Star Postad 16 mars 2006 Författare Postad 16 mars 2006 Nej det är jag inte :) Tack förkritiken dock! 0 Citera
leranimatör Postad 25 mars 2006 Postad 25 mars 2006 [citat=filmpro] är huvudpersonen släkt med johan glans möjligtvis. Dom e aslika :)[/citat] Jag har också tänkt på det :) 0 Citera
Film smurfen Postad 25 mars 2006 Postad 25 mars 2006 Cool film, jag tyckte väldigt mycke om klonerna. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.