Gå till innehåll

King kong trailer


walfridson

Recommended Posts

[citat=walfridson]

 

Lite för mycket "blockbuster"... Väldigt synd... Inte samma matinékänsla som de äldre...[/citat]

 

Håller med! Hoppas att själva filmen inte ger samma svustiga känsla. Kändes mer som en trailer för en Jerry Bruckenheimer-produktion. Soundtracket var ju "The rock" rakt av!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tycker det ser lovande ut. Finns väl egentligen bara ett original och redan på trailern kände jag igen flera scener från originalet från 1932, tex när dinosaurien atackerar King King. Vi får se hur bra det blir. Hoppas bara de inte datoriserar sönder berättelsen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Min brorsa tyckte inte dinosaurierna var så snyggt gjorda men jag tycker dom verkade rätt coola, dom verkar ha en lite tecknad stil över sig. Nån mer som tyckte dom var fula? Jag är personligen inte ett jätte fan utav CGI och 3D effekter vilket king kong verkar innehålla hyffsat mycket utav men nåt som Peter Jackson har gjort kan jag inte låta bli att vara sugen på att se.:)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Usarpe89]Det ska bli mitt projekt från och med nu, börja avla och när jag är 60, 70 sisodär ska jag göra remake på king kong.:)[/citat]

 

Gör så :) Om du lyckas kan jag nog tänka mig att kolla på filmen :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...