Macho.Man Postad 1 maj 2005 Postad 1 maj 2005 ... om inte annat lär de ju ta reda på det nu :P 0 Citera
_nemo_ Postad 2 maj 2005 Postad 2 maj 2005 Och så levde de lyckliga i alla sina dar. Slut. (de betyder att tråden är död ;)) 0 Citera
Josef Harringer Postad 2 maj 2005 Postad 2 maj 2005 [citat=_nemo_]Och så levde de lyckliga i alla sina dar. Slut. (de betyder att tråden är död ;))[/citat] Hell no! Här kommer ett till... "Chupathingy! How about that. I like it. It has a ring to it." 0 Citera
Adam88 Postad 2 maj 2005 Postad 2 maj 2005 Vad är de till för då?? (En som är osäker på om han använder dem rätt) ;P 0 Citera
occasus Postad 2 maj 2005 Postad 2 maj 2005 [citat=Josef Harringer]"Chupathingy! How about that. I like it. It has a ring to it."[/citat] Red vs Blue [citat=Josef Harringer]Vad är de till för då?? (En som är osäker på om han använder dem rätt) ;P[/citat] Om man sätter två citationstecken kring en fras, så hittar google bara sidor med fraser där orden är i exakt samma ordning som innanför dina citationstecken. Tar du bort citationstecknen så visas även sidor där orden kan vara omkastade. Ett plustecken framför ett ord betyder att detta ord MÅSTE finnas med på sidan, annars visas den inte. Sätter du istället ett minustecken så visas inte de sidor där ordet finns med. Sedan kan man självklart använda dessa tecken flera gånger i samma sökning. Just det ja, man kan även använda "site:". Om du t ex vill hitta sidor under domänen geocities.com som innehåller ordet film så skriver du "film site:geocities.com". Det finns säkert fler tekniker, men jag klarar mig bra med dessa! OK, en hård replik då... "I bow for no man" 0 Citera
John Postad 4 maj 2005 Författare Postad 4 maj 2005 "I bow for no man" Fan också, det ligger i bakhuvudet... Men är det inte BRAVEHEART eller har jag hellt fel då? 0 Citera
Usarpe89 Postad 9 maj 2005 Postad 9 maj 2005 verkar inte som nån klarar den:/ Jag går på ett annat citat om ingen har nåt emot det. - - - - "Party's over!" - - - - - 0 Citera
occasus Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 Nope, inte Braveheart, The Chronicles of Riddick! Usarpe89: Braindead. Nästa då ... kass film men den här kommenteren är ruggigt hård: :D -There are no weapons allowed in the club. At the bottom of this elevator, there is a coat check girl and if we are lucky, one man for checking weapons. -And if we're unlucky? -There will be many men. 0 Citera
erreth Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 "now we gonna show you some film" -you mean like going to the pictures "something like that" 0 Citera
final_cut Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 [citat=erreth]"now we gonna show you some film" -you mean like going to the pictures "something like that"[/citat] Svar: A Clockwork Orange Nästa: "I fuck anything that moves!" 0 Citera
Usarpe89 Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 "-There are no weapons allowed in the club. At the bottom of this elevator, there is a coat check girl and if we are lucky, one man for checking weapons. -And if we're unlucky? -There will be many men." -Matrix revolutions ""I fuck anything that moves!"" -Clerks en till enkel från min sida då:) "We just cut up our girlfriend with a chainsaw. Does that sound "fine"?" 0 Citera
final_cut Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 [citat=Usarpe89] ""I fuck anything that moves!"" -Clerks [/citat] Möjligtvis, även om jag inte sett den filmen. Men jag syftade på Dennis Hopper i BLUE VELVET (1986). Nåja, det är en rätt bred replik... 0 Citera
Ayame Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 [citat=Usarpe89]"-There are no weapons allowed in the club. At the bottom of this elevator, there is a coat check girl and if we are lucky, one man for checking weapons. -And if we're unlucky? -There will be many men." -Matrix revolutions [/citat] Det är väl Matrix Reloaded? 0 Citera
final_cut Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 Nästa: "But don´t go telling anyone that they´re not free, ´cause then they´re gonna get all busy killing and maiming to prove to you that they are" 0 Citera
trancedanne Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 [citat=Ayame][citat=Usarpe89]"-There are no weapons allowed in the club. At the bottom of this elevator, there is a coat check girl and if we are lucky, one man for checking weapons. -And if we're unlucky? -There will be many men." -Matrix revolutions [/citat] Det är väl Matrix Reloaded?[/citat] nej revolutions 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 10 maj 2005 Postad 10 maj 2005 den här filmen tvivlar jag på att nån här ens har sett men "Nä, nu tror jag att jag smäller av asså!" Vilken film? 0 Citera
Usarpe89 Postad 11 maj 2005 Postad 11 maj 2005 ash - Jersy girl ni hoppade ju över citatet jag la in, det är ju rätt enkelt ingen som kan? 0 Citera
_nemo_ Postad 11 maj 2005 Postad 11 maj 2005 [citat=Usarpe89]ash - Jersy girl ni hoppade ju över citatet jag la in, det är ju rätt enkelt ingen som kan?[/citat] Evil Dead ll 0 Citera
hallvar Postad 11 maj 2005 Postad 11 maj 2005 [citat=John]Här tänkte jag att vi kunde lägga upp film Citat, och så får man gissa (eller veta) vilken film som citatet är ifrån. Börjar med en Lätt. "That is not a knife, this is a knife!"[/citat] 0 Citera
wääuu Postad 12 maj 2005 Postad 12 maj 2005 "Nice work Bonedaddy" "yeah I guess so just like last year and the year before that, and the year before that..." 0 Citera
Cess Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 Kan någon det här citatet då: "We've all been raised by television to believe that one day we'll all be millionares and moviegods and rockstars, but we won't. And we are slowly learning that fact, and we're very, very pissed off" 0 Citera
TDA Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 Fight Club Hur vore det om ni gissade på citatet innan och inte bara öste ur er nya... 0 Citera
Usarpe89 Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 ja sluta lämna ut nya citat innan det andra är avklaret eller ingen klarat av det:) nån som kan wääuu's? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.