Smörgåsmannen Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Hejsan! Jag vet att ni lurar där, ni filmiskt lagda Gävlebor. Det har varit på tapeten förut och nu är det dags igen, tycker ni inte att vi ska försöka slänga ihop ett filmteam här i stan som kanske främst riktar sig mot kortare filmer, eller egentligen vad som. Personligen så gör jag mest videos nu, med mig själv som skådespelare, kamerahandledare (åt ett slumpmässigt utvalt offer), regissör och redigerare, det blir krångligt och begränsar verkligen kreativiteten. Jag själv är öppen för det mesta. Till att börja med så vore dock bra om alla som är intresserad av att göra något filmrelaterat här i Gävle skrev här och visade sitt intresse, kom med lite förslag osv. Det finns inga krav på att ha mycket tid, någon speciell erfarenhet, utan det räcker med att vara intresserad! Vänliga hälsningar, Henrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daarco Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Jag finns i Gävle : ) Filmar allt möjligt, inget är litet för att ignoreras. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Jag finns i Gävle : ) Filmar allt möjligt, inget är litet för att ignoreras. Precis, vi har ju talats vid lite tidigare också, kanske ska vi göra slag i saken och träffas över en fika eller dyl. så har vi åtminstone en grund tills det kommer fler intresserade? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjolnarn Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Tycker ni att en halvtimme söder om Gävlebro räknas kan jag försöka ta mig lite tid 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daarco Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Tierp? Det räknas till Gävle i denna tråd : ) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjolnarn Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Tierps kommun, Uppsala riktnummer, Örbyhus postnummer alldeles riktigt = mitt i krysset .... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted September 19, 2011 Author Share Posted September 19, 2011 Till grunden så spelar det ju ingen roll var du bor, bara du kan ta dig hit på ett smidigt sätt, som är hållbart för dig så :) Ja, men då är vi åtminstone 3 intresserade härifrån, ska leta lite på andra håll och inom en snar framtid så kommer jag kontakta er båda, så får vi snacka ihop oss lite! Ha det gott tills vidare! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dew Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Jag är också från Gävle. Ingen erfarenhet över huvud taget dock, förutom några kortare manus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted September 26, 2011 Author Share Posted September 26, 2011 Har slängt iväg ett PM till er alla :) Om fler är intresserade så är det dock bara att skriva här, kollar tråden regelbundet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 Så nu har vi haft chansen att slå våra kloka huvuden ihop (jag, daarco och dew) och det är därmed dags att börja skissa på ett manus! För de som är intresserade av att haka på så är det hög tid att höra av sig nu :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjolnarn Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Jodå, hänger gärna på som sagt men konversation bara på facebook var inte riktigt min grej, mobben funkar mycket bättre, eftersom den finns officiellt på min hemsida så är den inte myclet hemligare här, 070-6479898 är det 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daarco Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Riktigt roligt att träffa lite andra filmintresserade personer från stan : ) Vi ser gärna fler nästa gång! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts