Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=trancedanne]ska man skratta eller gråta? [/citat]

Det är vad jag brukar fråga mig om jag mot förmodan ser ett avsnitt av Fresh Prince. :)

Postad

[citat=trancedanne]Och Wallin jag är 18 år om du undrar, lär dig stava för det andra.[/citat]

Om du åsyftar mitt ickeexisternade användande av korrekt punktuation och stor bokstav i meningsbörjan så slutar jag. Ville bara försäkra mig att du skulle haja, eftersom texten då blir mer på en nivå som ett fan av Fresh Prince förstår.

Postad

[citat=Wallin][citat=trancedanne]Och Wallin jag är 18 år om du undrar, lär dig stava för det andra.[/citat]

Om du åsyftar mitt ickeexisternade användande av korrekt punktuation och stor bokstav i meningsbörjan så slutar jag. Ville bara försäkra mig att du skulle haja, eftersom texten då blir mer på en nivå som ett fan av Fresh Prince förstår.[/citat]

Med de här meningarna visade du just vilken nivå du själv är på..

Postad

Vad menar du att texten blir mer som ett Fresh Prince fan skulle förstå?

Så du menar att vi föredrar felstavade ord och liknande då eller?

Låter som "vi" är mindra intilligenta än just dig, du verkar ju kunna allt.

Postad

Tråden handlar om överskattade skådisar, inte språkbruk. Håll er till ämnet.

Ni kan vara överens om att ni tycker olika, så enkelt är det.

MvH

Ronnie

Postad

[citat=Super-åttan]

Du vet INTE vad du pratar om! Hur gammal är du egentligen?

Max von Sydow

Allan Edwall

Ernst-Hugo Järegård

Börje Ahlstedt

Jarl Kulle

Carl-Gustaf Lindstedt

Jan Malmsjö

Sven Wollter

Reine Brynolfsson

Holger Löwenadler (bortglömd skådis)

Listan kan göras hur lång som helst med fantastiska svenska skådisar![/citat]

Max von Sydow = Bra, men inte bättre än de nämnda.

Allan Edwall = Bra, men inte bättre än de nämnda.

Ernst-Hugo Järegård = Okejdå, fantastisk skådis, likväl fantastisk personlighet.

Börje Ahlstedt = Okej skådis

Jarl Kulle = Överskattad och sjåsig.

Carl-Gustaf Lindstedt = Trevlig, men inte speciell

Jan Malmsjö = Som Jarlan, typ . . .

Sven Wollter = Som Jarlan, typ . . .

Reine Brynolfsson = Men snälla du!

Holger Löwenadler bortglömd skådis = Ja just det.

Min ålder? Vad fasiken har den med saken att göra?

• 4 veckor senare...
Postad

Vin Diesel! Läste en rolig kommentar av Jan-Olof Andersson i en av hans recensioner där han säger att Vin Diesel är som en upplåst variant av Mini-Me! Sen att han är en dålig skådespelare är ingen hemlighet.

Postad

Japp, efter att ha sett xXx är jag övertygad. Klart den skådespelare jag kan vara stolt över att kalla dålig. Inte bara det, han passar överhuvudtaget inte alls som en actionhjälte. Han har (irriterande) snälla hundögon och ingen bred haka såsom det verkar obligatoriskt för alla filmhjältar.

Postad

[citat=trancedanne]Tycker XXX är riktigt bra, anledning? För att har aldrig varit med om någon annan film där 2 timmar har gått så snabbt. Precis vad den är gjord för, underhållning.[/citat]

Har aldrig sagt att filmen var dålig. Däremot att Vin Diesel var det.

Postad

Vänta tills ni ser "find me guilty" av ingen mindre än Sidney Lumet (skaparen av b.la. Serpico) Då får ni se att Vin Diesel inte alls är överskattad, skulle snarare kalla han underskattad eftersom alla säger att han e så jävla dålig.....

PS: Måste ju även nämna att jag självklart inte sett denna film ännu, men de klipp jag sett är väldigt bra. DS.

Postad

[citat=_nemo_]Vänta tills ni ser "find me guilty" av ingen mindre än Sidney Lumet (skaparen av b.la. Serpico) Då får ni se att Vin Diesel inte alls är överskattad, skulle snarare kalla han underskattad eftersom alla säger att han e så jävla dålig....[/citat]

Har Vin Diesel huvudrollen, eller? Kanske hade Lumet ont i magen när han satte sig ner för att "casta" filmen...

Postad

[citat=final_cut][citat=_nemo_]Vänta tills ni ser "find me guilty" av ingen mindre än Sidney Lumet (skaparen av b.la. Serpico) Då får ni se att Vin Diesel inte alls är överskattad, skulle snarare kalla han underskattad eftersom alla säger att han e så jävla dålig....[/citat]

Har Vin Diesel huvudrollen, eller? Kanske hade Lumet ont i magen när han satte sig ner för att "casta" filmen...[/citat]

Japp, han har huvudrollen.

Och Lumet vet nog exakt vad han gör......

Spielberg skulle inte heller ha castat honom till "saving private ryan" (där han också va helt OK) om han tyckte att han va en dålig skådis....

I "A man apart" anser jag också att han skådespelar helt OK.

Jag säger inte att han e världens bästa skådis, men jag säger att han inte borde anses vara så jävla dålig heller, därför är han UNDERSKATTAD..

Postad

Nåja, en bra regissör är en bra regissör. Kan det inte vara så att man ibland anställer vissa skådespelare just för att de är dåliga, och kan bidra med sin "dålighet", hahaha....

Postad

[citat=final_cut]Kan det inte vara så att man ibland anställer vissa skådespelare just för att de är dåliga, och kan bidra med sin "dålighet", hahaha....[/citat]

Skulle inte tro det va? :)

Postad

[citat=_nemo_][citat=final_cut]Men grabben har ju noll utstrålning![/citat]

Vilka roller har du sett han i ?[/citat]

Vilka roller har du sett HONOM i, heter det. Tänkte plocka lite billiga poäng, såsom du gjorde i en tidigare tråd, hahaah. Minns inte riktigt, men har sett honom lite här och där. xXx, Saving Private Ryan.... Men man behöver ju bara se hans bild för att se att han saknar utstrålning....

Postad

[citat=final_cut][citat=_nemo_][citat=final_cut]Men grabben har ju noll utstrålning![/citat]

Vilka roller har du sett han i ?[/citat]

Vilka roller har du sett HONOM i, heter det. Tänkte plocka lite billiga poäng, såsom du gjorde i en tidigare tråd[/citat]

Bastard ;)

Men som sagt, här skriver jag som jag pratar, jag skriver ingen uppsats i Svenska. =)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...